About A.P.MOLLER - MAERSK GROUP

Employer Details

  • Type: Direct Employer
  • Industry: Logistics/Transport
  • No. Employees: More than 20000

Address

08/09, 18th Floor, Junction City Office Tower, Corner of Bogyoke Aung San Road and 27th Road, Papedan Township,ရန်ကုန်တိုင်း, Myanmar

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြလုပ္သလဲ

Maersk is the world’s largest container shipping company, known for reliable, flexible and eco-efficient services. We operate 610 container vessels and provide ocean transportation in all parts of the world. But not only do we power some of the world’s largest ships – we also propel the growth ambitions of businesses and individuals all over our planet. Every day our 7,000 seafarers and 25,000 land-based employees at 374 offices share their expertise with our customers around the world to optimize their supply chains, maximize their distribution networks and most of all realize their business potential. We are devoted to creating simple and reliable solutions for our partners, continuously lifting industry standards and enabling global trade in the most sustainable manner possible. What we do is more than shipping. We deliver promises. Promises from customers and businesses all over the world.

Our workplace and culture

Global opportunities! When you join Maersk, you’ll find that the world is your workplace. You will work in a culturally diverse, stimulating environment, surrounded by new ideas. We offer the opportunity to work in a dynamic market.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All A.P.MOLLER - MAERSK GROUP Jobs
Position: ပို့ဆောင်ရေးတာဝန်ခံ Key Responsibilities တည်နေရာ : ပဲခူးမြို့၊ နွယ်အင်စက်မှူဇုံ အလုပ်ချိန် : Monday – Friday , Saturday (နေ့တဝက်) Reporting: ပို့ဆောင်ရေးညှိနှိုင်းရေးမှူးသည် ပို့ဆောင်ရေးမန်နေဂျာထံ သတင်းပို့ရမည်။ ခေါင်းဆောင်မှု Customer Warehouse သို့မဟုတ် Customer Site တွင်လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများနှင့် စံချိန်စံညွှန်းများ နှင့်အညီ တင်ပို့မှုကိုခန့်ခွဲရမည်။ ပြဿနာများကို ဆောလျင်စွာနှင့် ထိထိရောက်ရောက်ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းရန် လုပ်ငန်းဆောင်တာများ တစ်လျှောက် စောင့်ကြည့်မှတ်သားရမည်။ အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းကာ Cuteness လိုအပ်သောဝန်ဆောင်မှုများနှင့် ဌာန၏ရည်မှန်းချက်များ ပြည့်မှီ ရန်ဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ ဘေးကင်းရေးနှင့် လုံခြုံရေး သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးရောင်းချသူများနှင့် ယာဉ်မောင်းများအားလုံးMaersk သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးဘေးကင်း ရေးစံနှုန်းများ၊ SOP နှင့်သက်ဆိုင်ရာဆိုက်တွင် အလုပ်ညွှန်ကြားချက်များကို လိုက်နာကြောင်း သေချာပါစေ။ လုပ်ငန်းစဉ်အလိုက် အရက်နှင့် ဆေးဝါးစစ်ဆေးမှုကို ဆောင်ရွက်ရမည်။ လုပ်ငန်းစဉ်အလိုက် ကြိုတင်ဆောင်ရွက်မှုများကို လုပ်ဆောင်ရမည်။ သတ်မှတ်ထားသော ဘေးကင်းလုံခြုံရေးဆောင်ရွက်မှုးများကို လိုက်နာရမည်။ အခြားသော အခက်အခဲများ၊ နေစဉ်လည်ပတ်မှုတွင် ရှိပါကမန်နေဂျာထံ ကြိုတင်အကြောင်းကြားရမည်။ တာဝန်ယူမှု - Customer များအတွက် ဝန်ဆောင်မှုများ ဖြည့်ဆည်းပေးရန် နေ့စဉ်ကားမှာယူမှုကို စီမံရမည်။ သယ်ယူပို့ဆောင်ရေး Customers နှင့်ယာဉ်မောင်းများအားလုံးသည် Customer’s Site တွင်မှန်ကန် သောလုပ်ငန်းစဉ် ညွှန်ကားချက်နှင့် SOP ကိုလိုက်နာရန်စီမံခန့်ခွဲရမည်။ နေစဉ်ပြဿနာများ ပေါ်ပေါက်လာသောအခါတွင် ပြဿနာများကို မှတ်တမ်းတင်ပြီး ပို့ဆောင်ရေးမန်နေဂျာ ထံအကြောင်းကြားရမည်။ သဘောတူထားသော စံချိန်စံညွှန်းများနှင့် ကုန်ပစ္စည်းများ အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ ပို့ဆောင်မှုကို သေချာစေပြီး အသိအမှတ်ပြုထားသော ပြင်ပကုမ္ပဏီ သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးဝန်ဆောင်မှုပေးသူများနှင့် ဌာနတွင်းပါဝင် ပတ်သက်သူများဖြင့် ချိတ်ဆက်ခြင်းဖြင့် ဖြစ်နိုင်ချေရှိသော ဆုံးရှုံးမှုသို့မဟုန် ပျက်စီးဆုံးရှုံးမှုများကို နည်းပါးအောင်ပြုလုပ်ရမည်။ သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးအကောင့်ဖောက်သည်များ၏ အဓိကနယ်ပယ်အောက်တွင် သက်ဆိုင်ရာဂိုဒေါင်နှင့်အတူ ဂိုဒေါင်အဝင်/အထွက် စာရင်းများကိုစီမံခန့်ခွဲနိုင်ရမည်။ ခြွင်းချက်မှန်သမျှကို ပို့ဆောင်ရေးမန်နေဂျာထံ အကြောင်းကြားရမည်။ လုပ်ငန်းပံ့ပိုးမှု / အခွင့်အလမ်းများ ရုံးတွင်းရုံးပြင်တွင် ဆက်ဆံရေးကောင်းမွန်ရမည်။ ကုမ္ပဏီ၏ချမှတ်ထားသော စဉ်းကမ်းများကို လိုက်နာဆောင်ရွက်ရမည်။ စွမ်းဆောင်ရည် ဝန်ဆောင်မှုအဆင့်များ အောင်မြင်မှုနှင့်သတ်မှတ်ထားသော KPI ပြည့်မှီရန်။ နေ့စဉ်လည်ပတ်မှုနှင့် သတ်မှတ်ထားသော အချိန်အတွင်း အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ အစီရင်ခံခြင်း။ သတ်မှတ်ထားသောအချိန် နေ့စဉ်ထရပ်ထရပ်ကားမှဦယူမှု အစီရင်ခံစာနှင့် စွမ်းဆောင်ရည်အစီရင် ခံစာများ ကိုစီမံခန့်ခွဲရမည်။ Key Responsibilities Location: On site at Bago Industrial Zone. Working Hour: Monday to Saturday (Half Day). The Transport Coordinator reports to the Transport Manager. Leadership Process and deliver shipments in accordance with procedures and standards at customers warehouse or customer site. Work closely across functions to handle and resolve issues promptly and effectively. Work across functions to maintain overall performance standards, and achievement of team objectives. Framework/Programs SAFETY AND SECURTITY: Ensure all transport vendors and drivers are following the Maersk Transport Safety Standards, SOP and work instruction at the relevant site. Carry out the alcohol and drug testing as per process. Carry out the Pre-brief and De-brief as per process. Follow the site safety and access rules. Any exceptions are escalated to the Transport Operations Manager. RESPONSIBILITY: Manage the daily truck order to fulfill the services to Customer. Ensure all transport vendors and drivers are following the correct process, work instruction and SOP at customer sites. Manage the truck utilization and daily operation including the reporting to Customer. Manage the daily truck order report and performance report within the timeframes. Update issues log when day to day issues occur and escalate to Transport Manager. Ensure timely product delivery to agreed standards and minimise potential losses or damages claims by liaising with recognised third-party transport providers and internal stakeholders. Ensure the warehouse inbound/ outbound capacity management with relevant warehouse under the key scope of transport account customers. Any exceptions are escalated to the Transport Manager. Business support/opportunities Have good internal and external relationships. Providing support for compliance efforts. Performance Customer Service Levels Achievement & targeted KPI. Daily operation attendance & timely report within timeframe. At Maersk, we have big plans. Our aspiration is to become the global expert in integrated logistics, offering a truly end-to-end service that makes daily trade simpler and easier than ever. As a key member of our frontline team, you'll be supported by leading-edge technology and innovative solutions that will help you to meet the diverse needs of our clients. Join us and be part of a dynamic environment where your skills and expertise will be valued and rewarded. Go big, join Maersk! We Offer This is an exciting career opportunity in an international, challenging business setting known for diversity and being a high paced environment. You will get to focus on creating valuable relations with current and new customers and work with highly professional teams in an environment where you will be valued, recognized and well rewarded. You will work with amazing and diverse colleagues with a deep sense of commitment to live Our Values and together, go all the way for our customers, society and for each other.
Opportunity Local Client Manager has overall sales responsibility for customer relationships and performance of the assigned portfolio to ensure volume and revenue targets are met with sufficient pipeline. Maersk is a global leader in integrated logistics and have been industry pioneers for over a century. Through innovation and transformation, we are redefining the boundaries of possibility, continuously setting new standards for efficiency, sustainability, and excellence. At Maersk, we believe in the power of diversity, collaboration, and continuous learning and we work hard to ensure that the people in our organization reflect and understand the customers we exist to serve. With over 100,000 employees across 130 countries, we work together to shape the future of global trade and logistics. Join us as we harness cutting-edge technologies and unlock opportunities on a global scale. Together, let's sail towards a brighter, more sustainable future with Maersk. We Offer This is an exciting career opportunity in an international, challenging business setting known for diversity and being a high paced environment. You will get to focus on creating valuable relations with current and new customers and work with highly professional teams in an environment where you will be valued, recognized and well rewarded. You will work with amazing and diverse colleagues with a deep sense of commitment to live Our Values and together, go all the way for our customers, society and for each other. Key Responsibilities: Manage and develop the assigned portfolio; secure business and achieve objectives within the Sales Channel (for Supply Chain, Contract Logistics, Customs, Trucking as well as Import & Export Ocean freight). Build a good understanding and relationship with key targeted customers and the assigned portfolio (contact, commodities, trade lanes, type of business, contract information including exceptions and service requirements). Build a good understanding of all service offerings to be able to offer integrated logistics, end to end solutions. Researching and understanding the business market in Myanmar to identify and establish business contacts with potential customer, forecast, build pipelines of clients, solutions and business opportunities. Develop customer value propositions for appropriate business opportunities. Strive for consultative sales to distinguish market presence by effectively probing and identifying needs and suggesting solutions to help customers. Follow direction settings and stay on top of business signals to secure both long-term and short-term opportunities. Communicate significant trends, price fluctuation and policies to assigned portfolio. Work closely with Customer Service, Trade & Marketing, Product and other related functions to ensure customer needs and market intelligence are updated and communicated. Coordinate and execute commercial approach in response to customer needs and the market situation. Ensure sales systems and reporting are precise and up to date for management tracking, analysis and planning.
A.P.MOLLER - MAERSK GROUP Awards