ATALIAN Global Services

About
Jobs3

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All ATALIAN Global Services Jobs
- Client ကုမ္ပဏီ၏ဝန်ထမ်းများ၊ ပိုင်ဆိုင်မှုများ၊ အဆောက်အဦများ၊ ဂိတ်များနှင့် ခြံစည်းရိုး ပတ်၀န်း ကျင် များကို လုံခြုံစေရန်အတွက် ခြေလျင်ကင်းလှည့်ခြင်းများ လုပ်ဆောင်ခြင်း။ - မတော်တဆမှု ဖြစ်ရပ်များ၊ ပိုင်နက်ကျူးလွန်မှု၊ သံသယဖြစ်ဖွယ်လှုပ်ရှားမှုများ၊ ဘေးကင်းရေးနှင့် မီးဘေးအန္တရာယ်ဆိုင်ရာ ကိစ္စရပ်များဖြစ်ပွားလာပါက သက်ဆိုင်ရာသို့အကြောင်းကြားခြင်း၊ ကုမ္ပဏီ၏ မူဝါဒများအတိုင်း ဆက်လက်ဆောင်ရွက်ခြင်း။ - အဆောက်အအုံနှင့် ပရဝုဏ်ပတ်ပတ်လည်တွင် တပ်ဆင်ထားသော လုံခြုံရေးဆိုင်ရာ ပစ္စည်းများ (CCTV/Fire Alarm/ etc...) များကို စောင့်ကြည့်ခြင်း။ - မိမိတာဝန်ယူထားသည့် ဆိုဒ်များ၏ နေ့စဉ်ဖြစ်ပွားမှုများကို သက်ဆိုင်ရာသို့ နေ့စဉ်သတင်းပို့ခြင်း၊ ထူးခြားဖြစ်စဉ်များ ဖြစ်ပွားလာပါက သက်ဆိုင်ရာတာဝန်ရှိ Site Supervisor များကို အချိန်နှင့် တပြေး ညီသတင်းပို့ခြင်း။ - လုံခြုံရေးသည် ခွင့်ပြုချက်ရဝန်ထမ်းများနှင့်/သို့မဟုတ် ဧည့်သည်များကိုသာ အဆောက်အဦထဲသို့ ဝင်ခွင့်ပြုမည်ဖြစ်သည် - Day Access List တွင်ပါဝင်သူများသာ နေ့ခင်းဘက်ဝင်ခွင့် (နံနက် 7 နာရီမှ 7 နာရီအထိ) ကိုလက်ခံရမည်။ (ဆိုဒ်လိုအပ်ချက်အရ ပြောင်းလဲံနိုင်သည်။) - ညအချိန်ဝင်ရောက်ခွင့် (ည ၇ နာရီမှ ၇ နာရီအထိ) ညဝင်ရောက်ခွင့်စာရင်းရှိသူများသာ ုလက်ခံရမည်။ (ဆိုဒ်လိုအပ်ချက်အရ ပြောင်းလဲံနိုင်သည်။) - I.D ကဒ် မိတ္တူ တောင်းပြီး တစ်ဦးချင်းစီ၏ အထောက်အထားအားလုံးကို အတည်ပြုရမည်။ - မှတ်တမ်းစာအုပ် သို့မဟုတ် စာရွက်တွင် လာရောက်လည်ပတ်မှုတိုင်းအတွက် လူအားလုံးအတွက် အမည်၊ အချိန်၊ ရည်ရွယ်ချက်နှင့် အဆက်အသွယ်တို့ကို မှတ်တမ်းတင်ရမည်။ - ကြီးကြပ်ရေးမှူး သို့မဟုတ် လုံခြုံရေး ဖြန့်ဝေရေးဌာနများသို့ သံသယဖြစ်ဖွယ် လုပ်ဆောင်ချက်များကို ချက်ချင်း သတင်းပို့ရမည်။
Manage to Security Operations for their performance- including operation staffs, Managers and Drivers Created Standard Operation Procedure – SOP for Security Operations Maintain Company Standard and Policy Created and Attend to Monthly, Weekly Operations meeting with clients Created monthly, weekly security report, incident report with company format Created announcement letter for security operations, rules and regulations To conduct refreshment training according to security operations requirement To conduct emergency procedure training according to client requirement Created viber group for security operations information between clients and company Problem solving of clients’ complaints and operation issues via email and in person Monitor the performance of employees and client sites (including promotions, demotions and warning) Reports and communication of operation issues to Head/Chief of Security Operations Manage site visiting as per according to the requirements of clients Standardization for company vehicle maintenance Planning and managing what is needed if new site is tender won (including recruitment, interview, training, uniform, equipment, etc…) Supervise the team to comply with quality management system
-Hiring and supervision of Cleaning staffs. -Ensure procedures for interviewing, employees' contract, hiring and terminating staff are maintained. -Ensure that all personal and departmental deadlines are met. -Perpare and collate all documentations for the monthly payroll of all on site staff. -Maintain and sign off on all records for personal (i.e. staff, payroll sheets, OT record). -Monitor inventory of janitorial supplies and order as necessary. -Monthly cleaning inventory list report to Account. -Attend team meetings and produce subsequent minutes/action. -Refer all complaints, enquires and questions to the appropriate staff.
ATALIAN Global Services Awards