English Version ------------------ Develop sales and distribution strategies to increase market share of the company’s motorcycle products. Build and manage dealer/distributor networks. Conduct market research to identify customer needs and monitor competitor activities. Plan and implement CRM initiatives and brand awareness campaigns. Lead and coordinate the sales team to successfully achieve targets. Organize both digital marketing (Facebook, TikTok, Website) and traditional marketing activities (events, roadshows). Prepare and present monthly/annual sales reports and marketing budgets. Myanmar Version -------------------- 1. ကုမ္ပဏီ၏ ဆိုင်ကယ်ထုတ်ကုန်များ ဈေးကွက်တွင် ရောင်းအားမြှင့်တင်ရန် နှင့် ဖြန့်ချီရေး မဟာဗျူဟာများ ရေးဆွဲခြင်း။ 2. ရောင်းအားကွန်ယက် (Dealer/Distributor Network) များ တည်ဆောက်ခြင်း၊ စီမံခန့်ခွဲခြင်း။ 3. ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်များကို သုတေသနပြုကာ စျေးကွက်ရှာဖွေခြင်း၊ ပြိုင်ဘက်များ၏ လှုပ်ရှားမှုများကို စောင့်ကြည့်ခြင်း။ 4. ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေး (CRM) နှင့် Brand Awareness တိုးမြင့်ရန် စီမံကိန်းများ ချမှတ်ဆောင်ရွက်ခြင်း။ 5. ရောင်းအားအဖွဲ့ (Sales Team) ကို ဦးဆောင်ကာ Target များ အောင်မြင်စွာ ရောက်ရှိအောင် ညှိနှိုင်းခြင်း။ 6. Digital Marketing (Facebook, TikTok, Website) နှင့် Traditional Marketing (Event, Roadshow) များ စီစဉ်ခြင်း။ 7. လစဉ်/နှစ်စဉ် Sales Report များ၊ Marketing Budget များ ပြင်ဆင်တင်ပြခြင်း။