To coordinate with the senior management to set the sales targets and formulate the strategy to accomplish these targets. To develop strong partnerships with all stakeholders. To build and promote strong, long-lasting customer & Supplier relationships by partnering with them and understanding their needs. Managing and controlling day to day operations of all sales activities and customer services. To be coordination and collaboration with related departments. Managing recruiting, objectives setting, coaching and performance monitoring of sales representatives. To train and organizes and oversees the schedules and work of staff. To lead and develop own teams. Monitoring market trends to determine which products will be in demand in the future. Plans, organizes, and coordinates sales, marketing, and budgeting independently and with related department. Effectively communicate company policies and procedures to staff and ensure compliance. Prepare weekly and monthly reports to senior management. Find new customers & project for company products and service to meet the target. To ensure that the products are delivered in a timely manner and follow up on payments. To fulfill the duties assigned by the management team from time to time.
Responsibilities အရောင်းသတ်မှတ်ချက်အား ပြည့်မှီရမည်။သတ်မှတ်ပေးထားသော Selling Price အတွင်း၌ ရောင်းချ ပေး ရမည်။ ဈေးနှုန်းအပြောင်းအလဲရှိ မရှိ အမြဲစစ်ဆေးရမည်။ Customer Complain များကို ကောင်းမွန်စွာကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းရမည်။ Product Knowledge အားကောင်းစွာနားလည်သိရှိရမည် ဖြစ်ပြီး Customer အားကောင်းစွာရှင်းလင်း ဖြေဆိုတတ်ရမည်။ Product Knowledge Training များအခါအားလျော်စွာ တက်ရောက်ပြီး လိုအပ်သည့် Knowledge အားအခြား အရောင်းဝန်ထမ်းအား ပြန်လည် သင်ကြားပေးနိုင်ရမည်။ Product Category အနည်းဆုံး (၁-၂)မျိုးတာဝန်ယူ Manage လုပ်နိုင်ရမည်။ ဈေးနှုန်း၊ ပစ္စည်းအမျိုးအမည်၊ အရေအတွက်များအား Sale Invoice ဖွင့်သူ(Cashier) ထံသို့ မှန်မှန်ကန်ကန်နှင့် အချက်အလက်များအား လွှဲပြောင်းပေးရမည်။ မိမိရောင်းသော Customer များ၏ အရောင်းလုပ်ငန်းစဉ် အပြီးသတ်ဖြစ်သည်အထိ တာဝန်ယူပေးရမည်။ Team Member များကို ပြန်လည်စီမံ ကြီးကြပ်ရမည်။ ကောင်းမွန်စွာ လေ့ကျင့်ပံ့ပိုး သင်ပြပေးရမည်။ ရောင်းအား report များကိုတင်ပြရမည်။(နေ့စဉ် ၊ လစဉ် ) Competitor များ၏ ဈေးကွက်အတွင်း လှုပ်ရှားမှုများဖြစ်သော ရောင်းချသောဈေးနှုန်းများ ၊ Promotion အကြောင်းအရာ အချက်အလက်များကို လေ့လာပြီး ပြန်လည်တင်ပြရမည်။
Responsibilities Managing and organizing schedules, appointments, and meetings for management. Handling correspondence, emails, and phone calls on behalf of the management team. Preparing reports, presentations, and documents for meetings. Coordinating travel arrangements and accommodation. Support needs to Management Teams Handling confidential information with discretion. Providing general administrative support to the management team.