Handle the full set account. Daily.Weekly and monthly reports. Strong experience in accounts receivable & account payable,Cashbook Entry. Understanding of all basic accounting functions. Inventory Management, etc. Prepare full set of Financial Statement Maintaining the profit and loss account , balance sheet and cash flow Prepare for tax report quarterly,yearly and support to HOD
Searching For customer appointments Conducting marketing activities outside the company Discussing customer orders and coordinating with production Preparing sales invoices Building and maintaining relationship with clients and partners Meeting sales targets and achieving renenue goals Providing execeptional customer and resolving any issues or complaints
Customer appointment များယူရမည် Outside Marketing ထွက်နိုင်ရမည် Customer နှင့် ထုတ်လုပ်မှုအပိုင်းကြား ပူးပေါင်းညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပေးရမည် အရောင်း Sale Invoice များ ပြင်ဆင်ပေးရမည် Client Partners ဆက်ဆံရေးကောင်းမွန်အောင်တည်ဆောက်ရမည် သတ်မှတ်အရောင်း Target ပြည့်မှီအောင်လုပ်ဆောင်ရမည် Customer complaints များ ဖြေရှင်းပေးရမည်.