ကုမ္ပဏီထုတ်ကုန်များကို တစ်ဆိုင်ဝင်တစ်ဆိုင်ထွက် (Door to Door selling) ရောင်းချရန် ပြည်နယ်အသီးသီးသို့ ခရီးသွားခြင်း။ အရောင်းခရီးစဥ်များတွင် အရောင်းသမား နှင့် ယာဥ်မောင်းတစ်ဦးကို ကြီးကြပ်ခြင်း။ အရောင်းသမားများ ဖောက်သည်အားလုံးများသို့ ပုံမှန်ဝင်ပြီး ဖောက်သည် စာရင်းများကို မှန်ကန်စွာ လိုက်နာရန်အတွက် ကြီးကြပ်ခြင်း။ ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေးတည်ဆောက်ခြင်း၊ ဖောက်သည်အသစ်များကို ရှာဖွေခြင်း၊ အရောင်းပိတ်သိမ်းခြင်း (Closing Sales)။ ပြေစာများ နှင့် အရောင်းမှတ်တမ်းများ မှန်ကန်စွာဖြည့်ထားရန် စစ်ဆေးပြီး အတည်ပြုခြင်း။ ခရီးစဥ်အတွင်း ယာဥ်မောင်း၏တာဝန်များကို စောင့်ကြည့်ခြင်း၊ ခရီးစဥ်အတွင်း ဘေးကင်းပြီး အချိန် နှင့် တစ်ပြေးညီခရီးရောက်ရန်အတွက် ကြီးကြပ်ခြင်း။ အရောင်းမန်နေဂျာထံ အရောင်း နှင့် စျေးကွက်လှုပ်ရှားမှု အစီရင်ခံစာများ ကို ပြင်ဆင်ပြီး တင်ပြခြင်း။ အရောင်း သတ်မှတ်ချက်များပြည့်မီရန် အရောင်းသမားများကို အားပေးလှုံ့ဆော်ခြင်း။ သတ်မှတ်ထားသော နယ်ပယ်များတွင် အလုံးစုံရောင်းချမှုစွမ်းဆောင်ရည် (Overall Sales Performance) အတွက် တာဝန်ယူခြင်း။
English Version Oversee and supervise the Sales Manager and the entire sales team. Analyze sales performance data, set sales targets, and implement effective sales strategies to improve revenue and customer retention. In collaboration with the Board of Directors and General Manager, develop pricing strategies, sales promotions, and product placement plans. Identify sales gaps and develop practical solutions to drive improvement. Ensure alignment and collaboration between wholesale and online sales teams. Conduct weekly and monthly performance reviews with the sales team. Prepare and present strategic sales reports to the Board of Directors and General Manager. Share ideas and collaborate with other departments. Myanmar Version အရောင်းမန်နေဂျာနှင့် အရောင်း အဖွဲ့တစ်ခုလုံးကို ကြီးကြပ်ကွပ်ကဲခြင်း။ အရောင်းစွမ်းဆောင်ရည် Data ကိုခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်း၊ အရောင်းသတ်မှတ်ချက်များကိုသတ်မှတ်ပေးခြင်း၊ အရောင်းပမာဏ နှင့် Customer ထိန်းသိမ်းမှုတို့ကိုတိးတက်စေရန်အရောင်း မဟာဗျူဟာများကိုအကောင်အထည်ဖော်ခြင်း။ ဒါရိုက်တာဘုတ်အဖွဲ့ နှင့် အထွေထွေမန်နေဂျာ၏ အကြံပေးမှုဖြင့် စျေးနှုန်း၊ အရောင်းမြှင့်တင်ရေး (Promotion) နှင့် ထုတ်ကုန်နေရာချထားရေး အစီအစဥ်များကို ရေးဆွဲခြင်း။ အရောင်းဟာကွက်များကိုဖော်ထုတ်ပြီး အရောင်းကို တိုးတက်စေရန်အတွက် လက်တွေ့ကျသော ဖြေရှင်းနည်းများကို ဖန်တီးပေးခြင်း။ နယ်အရောင်း (လက်ကား) နှင့် အွန်လိုင်း အရောင်းအဖွဲ့များ၏ လုပ်ဆောင်ချက်ပေါင်းစည်းမှုရှိစေရန်အတွက် သေချာအောင်လုပ်ဆောင်ပေးခြင်း။ အရောင်းအဖွဲ့နှင့် အတူ အပတ်စဥ်နှင့် လစဥ် စွမ်းဆောင်ရည် သုံးသပ်ချက်များကို ပြုလုပ်ခြင်း။ ဒါရိုက်တာဘုတ်အဖွဲ့နှင့် အထွေထွေမန်နေဂျာတို့ကို အရောင်း မဟာဗျူဟာမြောက်သော အစီရင်ခံစာများကို တင်ပြခြင်း။ ဌာနဆိုင်ရာများနှင့် အကြံဥာဏ်များ မျှဝေခြင်းနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း။
Administration HR နှင့် Admin ဌာန၏ အသေးစားငွေအသုံးစရိတ်များကို အတည်ပြုပြီး မှတ်တမ်းတင်ခြင်း။ ကုန်ကျစရိတ်အသုံးပြုမှု တောင်းဆိုချက်များ နှင့် ပြေစာများကို ပြန်လည်သုံးသပ်ပြီး အတည်ပြုခြင်း။ စာရေးကိရိယာများ၊ မော်တော်ကားပစ္စည်းများ၊ အခြားစက်ပစ္စည်းများ နှင့် ကုမ္ပဏီပိုင်ပစ္စည်းများ ဖြန်ဖြူးရေးကို ကြီးကြပ်ခြင်း။ နယ်ခရီးစဥ်ပြီးနောက် အရောင်းကားထိန်းသိမ်းမှုကို စောင့်ကြည့်ပြီး အတည်ပြုခြင်း။ ကုမ္ပဏီ မော်တော်ယာဥ် လိုင်စင် နှင့် လုပ်ငန်းလိုင်စင်များ သက်တမ်းတိုးရန် စီစဥ်ဆောင်ရွက်ခြင်း။ လုံခြုံရေးဝန်ထမ်းများ နှင့် လုပ်ငန်းခွင်ဘေးကင်းရေးကို စီမံခန့်ခွဲခြင်း။ အထက်လူကြီးများ နှင့် ဝန်ထမ်းများကြား ချောမွေ့သော ဆက်သွယ်မှု ရှိစေရန် လုပ်ဆောင်ခြင်း။