အသစ်သောဈေးကွက်များ (New Market Areas) ကို သုံးသပ်စစ်ဆေးပြီး ဝင်ရောက်ဖွံ့ဖြိုးနိုင်ရန် အကြံဉာဏ်တင်ပြခြင်း။ ဈေးကွက်အခြေအနေ၊ အသုံးပြုသူအပြုအမူနှင့် ပြိုင်ဘက်ကုမ္ပဏီများ၏ မူဝါဒများကို သုတေသနပြုလုပ်ခြင်း။ Company Vision နှင့် ကိုက်ညီသော Market Expansion Strategy များ ထုတ်လုပ်ခြင်း။ အသစ်သော ဌာနခွဲများ (Branches), Distribution Channels, Dealer Networks များ စတင်တည်ထောင်ရာတွင် ဦးဆောင်ကူညီခြင်း။ Sales Team နှင့် ပူးပေါင်း၍ New Market Launch Plans, Product Distribution Plans များ စီမံတင်ပြခြင်း။ Area Marketing Campaigns, Trade Promotions, Sampling Activities စီမံထုတ်လုပ်ခြင်း။ Launch ပြီးနောက် Market Feedback များ စုဆောင်း၍ အောင်မြင်မှုနှုန်းကို သုံးသပ်တင်ပြခြင်း။ နယ်မြေအသစ်တွင် ဖြစ်ပေါ်နိုင်သော ပြဿနာများကို တုံ့ပြန်ဖြေရှင်းခြင်း။ အဖွဲ့ဝင်များ၏ Target, KPI, Performance များ စစ်ဆေးကြီးကြပ်ခြင်း။ Management Team ထံ Report တင်ပြခြင်း။