Premium

SP Bakery Company Limited This Profile has been Verified as real by the Company.

Premium This Profile has been Verified as real by the Company.
To be the National Leading Brand of Myanmar which provides the quality bakery products and service. မြန်မာနိုင်ငံ၏ မုန့်လုပ်ငန်းလောကတွင် ထိပ်ဆုံးမှဦးဆောင်သော အသိအမှတ်ပြုအမှတ်တံဆိပ်ကုမ္ပဏီအဖြစ် ရပ်တည်နိုင်ရန်နှင့် သန့်ရှင်းပြီး အရည်အသွေးမြင့်မားစိတ်ချရသောမုန့်များကို အကောင်းဆုံးသော ဝန်ဆောင်မှုများဖြင့် ထုတ်လုပ်ရောင်းချဖြန့်ဖြူးနိုင်ရန်။ - Determine to develop the brand value by manufacturing the products of high standard, quality, food safety and nutritional value. ကျွန်ုပ်တို့သည် အာဟာရပြည့်ဝပြီး သန့်ရှင်းလတ်ဆတ်သော မုန့်များကို လုံခြုံစိတ်ချစွာ စားသုံးနိုင်ရန် တန်ဖိုးထားအကောင်အထည်ဖော်သွားမည်။ - Focusing & maintaining on the most valuable customer service with our heart. ကျွန်ုပ်တို့သည် ဝယ်ယူသူများ၏ စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိစေသော ဝန်ဆောင်မှုများကို စိတ်နှစ်၍ စဉ်ဆက်မပျက် တန်ဖိုးထားဆောင်ရွက်သွားမည်။ - Innovating the technology in high quality manufacturing process. ကျွန်ုပ်တို့သည် အရည်အသွေးမြင့် ထုတ်လုပ်မှုလုပ်ငန်းစဉ်များတွင် နည်းပညာကို ဆန်းသစ်တီထွင်သွားမည်။ - Focusing on the management system in order to build a Sustainable Developing Organization. ကျွန်ုပ်တို့်သည် ပိုမိုတိုးတက်ကောင်းမွန်ပြီး စဉ်ဆက်မပျက် ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်သည့် အဖွဲ့အစည်းဖြစ်စေရန် စီမံခန့်ခွဲမှုနည်းစနစ်များကို အမြဲထိန်းသိမ်းဆောင်ရွက် သွားမည်။ - Our business principles is not only to become a successful organization but also to value the CSR. ကျွန်ုပ်တို့၏အဖွဲ့အစည်းသည် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းအောင်မြင်သော အဖွဲ့အစည်းဖြစ်ရန်သာမက လူမှုရေးအကျိုးပြုလုပ်ငန်းများကိုလည်း တန်ဖိုးထားဆောင်ရွက်သွားမည်။
About SP Bakery Company Limited

Employer Details

  • Type: Direct Employer
  • Industry: Food and Beverage/Catering
  • No. Employees: 1001 to 5000

Address

Head Office Address : Yar Taw Centralized Production Facility Block (517), Lot(MEC) (142+143+144+145), Yar Taw Quarter,,No (42), Bagan Street, Ywar Thar Gyi Industrial, South Dagon Township,ရန်ကုန်တိုင်း, Myanmar

Company vision and mission

To be the National Leading Brand of Myanmar which provides the quality bakery products and service.
မြန်မာနိုင်ငံ၏ မုန့်လုပ်ငန်းလောကတွင် ထိပ်ဆုံးမှဦးဆောင်သော အသိအမှတ်ပြုအမှတ်တံဆိပ်ကုမ္ပဏီအဖြစ် ရပ်တည်နိုင်ရန်နှင့် သန့်ရှင်းပြီး အရည်အသွေးမြင့်မားစိတ်ချရသောမုန့်များကို အကောင်းဆုံးသော ဝန်ဆောင်မှုများဖြင့် ထုတ်လုပ်ရောင်းချဖြန့်ဖြူးနိုင်ရန်။


- Determine to develop the brand value by manufacturing the products of high standard, quality, food safety and nutritional value.
ကျွန်ုပ်တို့သည် အာဟာရပြည့်ဝပြီး သန့်ရှင်းလတ်ဆတ်သော မုန့်များကို လုံခြုံစိတ်ချစွာ စားသုံးနိုင်ရန် တန်ဖိုးထားအကောင်အထည်ဖော်သွားမည်။
- Focusing & maintaining on the most valuable customer service with our heart.
ကျွန်ုပ်တို့သည် ဝယ်ယူသူများ၏ စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိစေသော ဝန်ဆောင်မှုများကို စိတ်နှစ်၍ စဉ်ဆက်မပျက် တန်ဖိုးထားဆောင်ရွက်သွားမည်။
- Innovating the technology in high quality manufacturing process.
ကျွန်ုပ်တို့သည် အရည်အသွေးမြင့် ထုတ်လုပ်မှုလုပ်ငန်းစဉ်များတွင် နည်းပညာကို ဆန်းသစ်တီထွင်သွားမည်။
- Focusing on the management system in order to build a Sustainable Developing Organization.
ကျွန်ုပ်တို့်သည် ပိုမိုတိုးတက်ကောင်းမွန်ပြီး စဉ်ဆက်မပျက် ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်သည့် အဖွဲ့အစည်းဖြစ်စေရန် စီမံခန့်ခွဲမှုနည်းစနစ်များကို အမြဲထိန်းသိမ်းဆောင်ရွက် သွားမည်။
- Our business principles is not only to become a successful organization but also to value the CSR.
ကျွန်ုပ်တို့၏အဖွဲ့အစည်းသည် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းအောင်မြင်သော အဖွဲ့အစည်းဖြစ်ရန်သာမက လူမှုရေးအကျိုးပြုလုပ်ငန်းများကိုလည်း တန်ဖိုးထားဆောင်ရွက်သွားမည်။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြလုပ္သလဲ

SP Bakery was originated from ‘San Pya’ from Mogok, well known as Ruby Land. In 2010, SP Bakery was renamed from 'San Pya’ and expanded to Mandalay. Currently, SP Bakery has a chain of (7) retail outlets in Mandalay, (2) Retail Outlets in Nay Pyi Taw, (12) retail outlets in Yangon, and with the presence in Mogok. SP Bakery provides premium quality products manufactured from the finest ingredients around the world together with advanced production technology. SP Bakery is expanding to mass production market in 2015, at Mandalay.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All SP Bakery Company Limited Jobs
Job Responsibilities • Assist in identifying training needs through surveys, performance reviews, and department feedback. • Coordinate and organize internal and external training programs, workshops, and orientations. • Prepare training schedules, materials, attendance records, and evaluation forms. • Monitor and track training attendance, employee development progress, and training KPIs. • Maintain T&D databases, training records, and documentation. • Support onboarding programs for new employees. • Assist in evaluating training effectiveness and suggesting improvements. • Coordinate with trainers, vendors, and departments for smooth training delivery. • Support HR projects related to employee engagement and development.
Assist with the recruitment and onboarding process. Maintain and update employee records and databases accurately and confidentially. Support the payroll process by providing accurate attendance and leave records. Assist in organizing employee engagement activities and events. Ability to travel on business trips when required.
Manage end-to-end recruitment for all departments and job levels. Partner with hiring managers to understand manpower needs and create job descriptions. Source candidates via job portals, social media, referrals, headhunting, agencies, and campus programs. Screen CVs, conduct initial interviews, and assess candidates’ suitability and cultural fit. Schedule interviews and ensure a smooth, professional candidate experience.Maintain ATS/recruitment records and build talent pipelines. Improve recruitment processes and support employer branding activities. Prepare weekly/monthly hiring reports and manpower updates. Collaborate with department heads on workforce planning. Support onboarding and supervise junior HR staff when assigned.
Assist the CEO with daily office operations, scheduling, and correspondence. Coordinate and arrange business meetings, travel itineraries, and appointments (local and overseas). Prepare meeting minutes, reports, and presentation materials in a timely manner. Communicate and liaise with internal departments, suppliers, and foreign business partners. Maintain confidential company documents and ensure proper filing and record-keeping. Translate or interpret during meetings or communications (English, Chinese, Thai). Support coordination for bakery branch operations, logistics, and purchasing when required. Perform any other administrative or executive tasks assigned by the CEO.
Manage end-to-end recruitment for all departments and job levels. Partner with hiring managers to understand manpower needs and create job descriptions. Source candidates via job portals, social media, referrals, headhunting, agencies, and campus programs. Screen CVs, conduct initial interviews, and assess candidates’ suitability and cultural fit. Schedule interviews and ensure a smooth, professional candidate experience.Maintain ATS/recruitment records and build talent pipelines. Improve recruitment processes and support employer branding activities. Prepare weekly/monthly hiring reports and manpower updates. Collaborate with department heads on workforce planning. Support onboarding and supervise junior HR staff when assigned.
SP Bakery Company Limited Awards