Sale Admin အနေဖြင့် လုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံ (၂)နှစ်အထက်ရှိသူဖြစ်ရမည်။ ရုံးပိုင်းဖြင့် လုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံရှိသူများလည်းလျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။ Microsoft Office ကျွမ်းကျင်စွာအသုံးပြုနိုင်ရမည်။ Software အသုံးပြုဖူးသူဖြစ်ရမည်။
အစိုးရရုံးများသို့ ဝင်ထွက်သွားလာနိုင်သူဖြစ်ရမည်။ Fleet Management ပိုင်းအတွက် လျှောက်ထားသူများသည် အရှေ့ဒဂုံ မြို့နယ်တွင် တာဝန်ထမ်းဆောင်ရမည်ဖြစ်ပြီး ၊အခြားသော Administrationအပိုင်းအတွက်လျှောက်ထားသူများသည် မြောက်ဒဂုံမြို့နယ်တွင်တာဝန်ထမ်းဆောင်ရပါမည်။
Key Responsibilities: Lead and manage end-to-end recruitment processes. Oversee payroll, compensation, and benefits administration. Manage employee relations, performance management, and grievance handling. Ensure compliance with labor laws and HR policies. Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with company goals. Supervise and guide junior HR team members.
Sales Distribution ပိုင်းအတွေ့အကြုံရှိသူများ Electronic (or) Solar Distribution အရောင်းပိုင်း အတွေ့အကြုံ ရှိသူများအား ဦးစားပေးခန့်ထားမည်။ လုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံများသည် လိုအပ်ချက်နှင့်ကိုက်ညီပါက လစာအား Market Rateထက်ပိုမိုသာလွန်အောင် ပေးအပ်ပြီး ခန့်ထားပါမည်။ အခြားသော Distribution Sale ပိုင်းအတွေ့အကြုံရှိသူများလည်းလျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။ Sales process များအားနားလည်ပြီး Sales Repများအား ကြီးကြပ်နိုင်သူဖြစ်ရမည်။ မြောက်ဒဂုံမြို့နယ်တွင် ရုံးထိုင်ရမည်ဖြစ်ပြီး လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်ရှိပါက နယ်ခရီးထွက်နိုင်ရမည်။ အောက်မြန်မာဒေသတွင်လုပ်ကိုင်ဖူးသူများကို ဦးစားပေးမည်။