Premium

Vivo Myanmar

Premium
Myanmar BBK vivo phone company has a brand as the mobile phone market in Myanmar famous mobile phone,business must be able to co-create a mutually beneficial situation in Myanmar Market. Aspiring to pursue perfection and constantly bring about surprise!
About
Jobs9
Awards
About Vivo Myanmar

Employer Details

  • Type: Direct Employer
  • Industry: Telecommunications
  • No. Employees: 201 to 500

Address

Block 4, Unit 5 vivo Head Office, Mingalar Mandalay ,New Ocean ,Mandalay,Plot3/4 Kyan Sittar Road , LC International Hotel 6 floor,မန္တလေးတိုင်း, Myanmar

Company vision and mission

Myanmar BBK vivo phone company has a brand as the mobile phone market in Myanmar famous mobile phone,business must be able to co-create a mutually beneficial situation in Myanmar Market.

Aspiring to pursue perfection and constantly bring about surprise!

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြလုပ္သလဲ

1.Adequate financial strength.
2.Senior professional sound organizational structure.
3.Considerable number and size of the team.
4.Powerful channel coverage.
5.Good customer relations.
6.Extensive operational experience in mobile phone sales.
7.Comprehensive business system modules (wholesale, retail, maintenance, training, software services).

သင္ဘာလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ပူးေပါင္းသင့္တာလဲ

We are all for the core corporate values of obligation,integrity,team spirit,superior quality,sustained learning and customer orientation.In 2017, our company will be done in Myanmar to the top three most popular.best-selling, most influential brand

Our workplace and culture

To customers,we promise to provide quality products and superior services.
To employees,we common to build up harmonious work atmosphere of mutal respect.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All Vivo Myanmar Jobs
၁။New Product Promotion , Seasonal Promotion & Festival Promotion ရေးဆွဲခြင်း နှင့် အစီအစဉ်များကို Follow up လိုက်ခြင်း။ ၂။ လုပ်ဆောင်ထားသည့် Promotion များကို ပြန်လည်စီစစ်သုံးသပ်ခြင်း။ ၃။ရောင်းအားရရှိမှုအားကောင်းသော promotion plan လုပ်ဆောင်မှုပုံစံကို ပြန်လည်မျှဝေခြင်း နှင့် ပိုမိုကော‌င်းမွန်သော Plan အသစ် များရေးဆွဲ၍ တင်ပြခြင်း။ ၄။ Promotion ကုန်ကျစရိတ်များ Follow up လိုက်ခြင်း။
Training Specialist ၁။Trainingနှင့်ပတ်သက်သော Schedule များရေးဆွဲ ပြင်ဆင်ခြင်း။ ၂။ Training နှင့်ပတ်သက်သော အကြောင်းအရာများလေ့လာခြင်း နှင့် online resource များ ရှာဖွေလေ့လာပြီး training module များကို စီစဉ်ခြင်း။ ၃။ Trainingပေးပြီးနောက် သက်ဆိုင်ရာ စာမေးပွဲများ စီစဉ်ပြီး test result ကိုreview လုပ်ခြင်း။ ၄။. Competitor Analysis နှင့် Training Strategy များ ၊Training Materials များ ရှာဖွေ ဖန်တီး လေ့လာခြင်း။
၁။ နယ်တစ်ခုရဲ့ vivo marketကိုစီမံ ခန့်ခွဲခြင်း။ ၂။နယ်မြေရှိ ဆိုင်ပိုင်ရှင်များနှင့် ကောင်းမွန်သောဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း။ ၃။စျေးကွက် ပြသနာများဖြေရှင်းခြင်း။ ၄။ စျေးကွက်ကို ပိုမို အင်အားကောင်းအောင် ရောင်းအားကောင်းအောင် ဖန်တီးခြင်း။
၁။ဝန်ထမ်းများ၏ စာရွက်စာတမ်းများ ကိုင်တွယ်ခြင်း၊ ဝန်ထမ်းအဆောင်ကိစ္စများ ကိုင်တွယ်ရန်။ ၂။ဝန်ထမ်းများ၏ အဆောင် စစ်ဆေးခြင်း၊ ကျန်းမာရေး စီမံခန့်ခွဲမှု၊ ရုံးပစ္စည်းများ ဝယ်ယူခြင်း၊ ထိန်းသိမ်းခြင်း ၊ စာရင်းပြုစုခြင်းများပြုလုပ်ရန်။ ၃။ကုမ္ပဏီ၏အတွင်းပိုင်းပတ်ဝန်းကျင်ဆိုင်ရာ ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်း၊ လုံခြုံရေး၊ သန့်ရှင်းရေး၊ Reception စီမံခန့်ခွဲမှု၊ ကုမ္ပဏီတွင်း လုံခြုံရေးနှင့် သက်ဆိုင်သော စာထုတ်ခြင်း။ ၄။ စားဖိုဆောင် စီမံခန့်ခွဲရာတွင် ကူညီခြင်း။ ၅။အထက်လူကြီးမှ တာဝန်ပေးသော အလုပ်များလုပ်ဆောင်ခြင်း။
Create design for new products launch and seasonal promotions in time; Provide data and design to Agency which digital and Event management and also discuss together for design; Learn and draw on excellent design works to enhance creative ability;
Follow the HQ and Local IMC plan, digital plan to create social media strategy on product and brand promoting Create the weekly, monthly plan or project plan base on company product and brand strategy Mapping competitor brand social media activities and performance Familiar with digital materials and has experience in digital material production Handle the social media platform, operating, maintenance, content publish, analysis (Facebook, Instagram, YouTube and TikTok) Plan and execute social campaign plan
Assist the brand manager in completing the production of brand core content including photo and video of the product etc, Assist the local brand team in completing the in-house production including photoshooting m video shooting and video editing. Responsible for platform content management m including facebook, Tiktok and Youtube.
1. Make and implemente public relations communication plans according to the company's annual brand goal to enhance the company's reputation in the industry; 2. Plan public relations communication themes and events rhythmically according to product promotion needs, and communicated them through media and other third-party channels; 3.Responsible for communicating and coordinating the PR promotion content with various departments to ensure the unity of the company's promotion information. 4.Improve the professional ability, team atmosphere and personal ability of PR team members, and maintain the stability of the team; 5.Monitor the social media and public opinion, identify potential crises and intervene; 6.Other matters assigned by the leader;
Job Descriptions Follow up the basic work of major customers in the responsible area: including assisting regional major customers in increasing sales and proportion, assisting regional major customers in business trips or assignments, assisting in follow-up of customer inventory, image and location, activities, personnel ability improvement, and customer policy signing , customer relations, etc. Collect information such as the sales ratio of other competing products in major customer stores, cooperation policies, and activity plans, analyze the sales data of each brand, and formulate improvement plans for stores whose sales volume and proportion do not meet the standards, and supervise their implementation. Supervise and urge the second level to visit major customer stores and maintain customer conditions, seize the best location and image of the store, improve store image and sales, and establish brand barriers; improve the exclusive service and management capabilities of each region for top customers, and maintain good communication with customers , to establish a long-term stable partnership.
Vivo Myanmar Awards