1. ရန်ကုန်အရောင်းနယ်မြေကျွမ်းကျင်ရမည် 2. FMCG ပိုင်းတွင် လုပ်သက်အတွေ့အကြုံ(၁)နှစ်အထက်ရှိသူဖြစ်ရမည် 3. ရောင်းအားပိုမိုတိုးတက်စေရန်၊ စျေးကွက်ပိုမိုရရှိစေရန်နှင့် Target ပြည့်မှီစေရန် စီမံဆောင်ရွက်ရခြင်း။ 4. စျေးကွက်အခြေအနေ နှင့် Customer များ၏တောင်းဆိုမှုများအား လေ့လာ သုံးသပ်ရခြင်း။ 5. လုပ်ငန်းပိုင်းဆိုင်ရာ လိုအပ်ချက်ရှိသည့် ရုံးခွဲများသို့ သွားရောက်တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ခြင်းကို အဓိကတာဝန်ယူဆောင်ရွက်ခြင်း။ 6. အရောင်းပိုင်းဆိုင်ရာအချက်အလက်များကို လေ့လာသုံးသပ်ပြီး အထက်လူကြီး ထံသို့ လေ့လာသုံးသပ်ချက် များအား ပြန်လည်တင်ပြခြင်း။
Report to HR Manager (Monthly, Yearly Reports) Consistently recruiting excellent staff. Maintaining a smooth onboarding process. Participate in Training, counseling, and coaching the staff. Participate in Resolving conflicts through positive and professional mediation. Participate in writing Rules and Regulations, Organization Chart & SOPs Carrying out necessary administrative duties Participate in Attendance Checking & Payroll Administration Prepare weekly/monthly/yearly HR budget Participate in Conducting performance and wage reviews Developing clear departmental policies and ensuring policy awareness Creating clear and concise reports. Giving helpful and engaging presentations. Maintaining and reporting on workplace health and safety compliance. Cooperation in Handling workplace investigations, disciplinary, and termination procedures. Maintaining employee and workplace privacy. Regular check Sales Branches Building employee engagement Coordination and cooperation with Branch Managers/Line Managers