Shwe Nwar Lay Company Limited This Profile has been Verified as real by the Company.

This Profile has been Verified as real by the Company.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All Shwe Nwar Lay Company Limited Jobs
Bakery & Yogurt Shop တွင် F&B Supervisor သည် ဝန်ထမ်းအဖွဲ့ကို ဦးဆောင်ကာ Customer Service အဆင့်မြှင့်တင်ခြင်း၊ အရောင်းတိုးတက်ရေး စီမံဆောင်ရွက်ခြင်း၊ ထုတ်ကုန် အရည်အသွေးထိန်းသိမ်းခြင်းတို့ကို တာဝန်ယူရမည်ဖြစ်သည်။ အဖွဲ့အထိမ်းအမှတ်အဖြစ် Customer Satisfaction နှင့် Sales Growth ကို အဓိကထားဆောင်ရွက်ရမည်ဖြစ်သည်။ အဓိကတာဝန်များ (Key Responsibilities) Customer Service - ဖောက်သည်များကို စိတ်ကျေနပ်အောင်ဝန်ဆောင်မှု ပေးနိုင်အောင် စောင့်ကြပ်ခြင်း - ဖောက်သည် တိုင်ကြားမှုများကို အချိန်မီ ဖြေရှင်းပေးခြင်း - Regular Customer များအတွက် Loyalty & Retention Activities ဆောင်ရွက်ခြင်း Sales & Promotion - Daily Sales Target ကို အောင်မြင်အောင် အဖွဲ့ကို ဦးဆောင်ခြင်း - Up-selling နှင့် Cross-selling တို့ကို လေ့ကျင့်ပေးခြင်း - Promotion Plan, Seasonal Menu, Discount Program စသည်များကို စီမံဆောင်ရွက်ခြင်း Team Management - ဝန်ထမ်းများကို တာဝန်ခွဲဝေ၊ Training ပေးခြင်း - Team Spirit တိုးတက်အောင် ဦးဆောင်ခြင်း - Daily Shift Schedule ကို စနစ်တကျ စီမံခြင်း Product & Quality Control - Bakery & Yogurt ထုတ်ကုန်များ အရည်အသွေး စံချိန်စံညွှန်းတိုက်ဆိုင်စွာ ထိန်းသိမ်းခြင်း - အချိန်မီ သန့်ရှင်းမှု စံနစ် (Hygiene Standard) ကို စောင့်ကြပ်ခြင်း - Expiry Date, Freshness, Display Arrangement စသည်များ စိစစ်ခြင်း Inventory & Cost Control - Raw Materials (Milk, Flour, Sugar, Toppings) များကို စိစစ်၍ လိုအပ်သလောက် မှာယူခြင်း - Wastage နည်းစေရန် နည်းလမ်းအသစ်များ စဉ်းစားခြင်း - Daily Stock Report တင်သွင်းခြင်း Reporting & Communication - နေ့စဉ်/အပတ်စဉ် အရောင်းအစီရင်ခံစာတင်သွင်းခြင်း - Customer Feedback စုဆောင်းပြီး Improvement Plan တင်သွင်းခြင်း - Shop Manager/Owner နှင့် တိကျအောင် ဆက်သွယ်ပြီး အစီအမံများ ဆောင်ရွက်ခြင်း In Bakery & Yogurt Shop, the F&B Supervisor will lead the team and be responsible for improving Customer Service, managing sales growth, and maintaining product quality. The team will focus on Customer Satisfaction and Sales Growth. • Customer Service - Ensuring customer satisfaction and service - Resolving customer complaints in a timely manner - Conducting Loyalty & Retention Activities for Regular Customers • Sales & Promotion - Leading the team to achieve Daily Sales Target - Training in Up-selling and Cross-selling - Managing Promotion Plan, Seasonal Menu, Discount Program, etc. • Team Management - Allocating responsibilities to employees, Training - Leading to improve Team Spirit - Managing Daily Shift Schedule • Product & Quality Control - Maintaining Bakery & Yogurt products in accordance with quality standards - Monitoring Hygiene Standard on time - Checking Expiry Date, Freshness, Display Arrangement etc. • Inventory & Cost Control - Checking Raw Materials (Milk, Flour, Sugar, Toppings) and ordering as needed - Thinking of new ways to reduce wastage - Submitting Daily Stock Report • Reporting & Communication - Submitting daily/weekly sales report - Collecting Customer Feedback and submitting Improvement Plan - Communicating accurately with Shop Manager/Owner and implementing plans
Shwe Nwar Lay Company Limited Awards