AdvaMed Medical Innovation Co.,Ltd This Profile has been Verified as real by the Company.

This Profile has been Verified as real by the Company.
About AdvaMed Medical Innovation Co.,Ltd

Employer Details

  • Type: Direct Employer
  • Industry: Medical/Hospital
  • No. Employees: 51 to 100

Address

No 531/F, Marlarmyaing Yeik Thar Street, Kamayut Township, Yangon.,Yangon, Myanmar

What we do

AdvaMed Medical Innovation Co., Ltd. is a medical equipment and devices distributing company in Myanmar established in 2014 as a locally owned private limited company. By delivering premium quality products and continuously providing reliable customer support services, the company grows rapidly during the past few years and has become one of the leading medical equipment companies in Myanmar Healthcare Industry.

​Advamed works with world leading manufacturers to provide ground-breaking products that advance the delivery of patient care and improve patient safety. We are strongly committed to deliver innovative products and provides a fast response to current and future market needs. Our support to healthcare professionals in their daily efforts to improve the lives of their patients differentiates us.

Through an understanding of the needs of Myanmar health care providers, their patients, the challenges they face, and changing demands of delivering care, we always strives to provide solutions for patients to regain their quality of life, while enhancing economic value for all of our customers, thus, making a real difference in developing healthcare standard in Myanmar.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All AdvaMed Medical Innovation Co.,Ltd Jobs
Regular sales visit for presenting products information to doctors, nurses and healthcare professionals at hospitals and clinics Technical trainings for usage of assigned products to customers Activities, exhibitions, and workshops planning and preparations Sales target achievement Building strong customer relationships Filling, recording, tracking of customer data Execute, monitor, review and report regularly on marketing activities Perform related sales and marketing supports as required when requested by Sales Manager or Product Manager
Maintain database record accurately in Excel and organize with files and records to ensure efficient recovery of documents To help address client issues, provide support for various business processes such as filing, documentation, and customer service Coordinate travel arrangements, expense reports, and organizational tasks Manage office supplies and equipment, such as service tools, ensuring that all resources are adequately stocked and functioning Serve as a point of contact for internal and external stakeholders, providing prompt and professional responses Support the planning and execution of meetings, events, and projects as needed Collaborate with other team members to ensure effective communication and coordination across the organization Participating and assisting with ISO documents and SOPs Skills to oversee employees who work on specific support services Able to do overall reporting to management Perform other duties as assigned by management Report to Business Support Manager
နေပြည်တော်ရှိ စီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာကုမ္ပဏီလုပ်ငန်းစဉ်များ ချောမွေ့စွာ လည်ပတ်နိုင်ရန် နေ့စဉ် ရုံးလုပ်ငန်းများအား သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့်ချိတ်ဆက်၍ အပြည့်အဝအကူအညီပေးနိုင်ရမည်။ အစိုးရရုံးဌာနများနှင့်ဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်ရသော လုပ်ငန်းစဉ်များအား ပိုမိုတိုးတက်ကောင်းမွန်အောင် ဆောင်ရွက်နိုင်ရန်အတွက် သက်ဆိုင်သည့် စာရွက်စာတမ်းများအား စနစ်တကျ ထိန်းသိမ်းခြင်း၊ လွှဲပြောင်းပေးပို့ခြင်းနှင့် နေပြည်တော်ရှိ ကုမ္ပဏီစာရွက်စာတမ်းများအားလုံးအား ဖိုင်တွဲခြင်း၊ မှတ်တမ်းတင်ခြင်းနှင့် ဖိုင်တွဲများစနစ်တကျသိမ်းဆည်းခြင်းများ ဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ Customer များ၊ အစိုးရရုံးဌာနများ၏အရာရှိများနှင့် ဆက်သွယ်ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ သက်ဆိုင်ရာ Sales ဌာန၏ တာဝန်ရှိသူများနှင့် ပူးပေါင်း၍ Customer များထံသို့ ပစ္စည်းများ ပို့ဆောင်ခြင်းနှင့် ငွေကောက်ခံခြင်းလုပ်ငန်းများအား ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ရမည်။ ဘဏ်လုပ်ငန်းစဉ်များ (ငွေသွင်း/ ငွေထုတ်) အား Operations နှင့် Finance ဌာန တို့နှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ရမည်။ အစိုးရတင်ဒါများနှင့်ပတ်သက်သော အချက်အလက်များအား စုဆောင်းခြင်းနှင့် တင်ဒါတင်သွင်းရန် လိုအပ်သော အချက်အလက်များနှင့် စာရွက်စာတမ်းများအား ပြင်ဆင်ပေးနိုင်ရမည်။ ဝန်ကြီးဌာနများနှင့် အစိုးရရုံးများ၏ အသစ်ထုတ်ပြန်သော နောက်ဆုံးရသတင်းအချက်အလက်များ၊ နည်းဥပဒေများ၊ စည်းမျဉ်း/ ကမ်းများအား အမြဲသိရှိနိုင်ရန် ကြိုးစားရမည်။ Management ၏ လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်များအရ ညွှန်ကြားချက်များအား ညှိနှိုင်းဆွေးနွေး၍ ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ရမည်။ Management ၏ ရုံးလုပ်ငန်းပိုင်းဆိုင်ရာ လုပ်ငန်းတာဝန်များအား လိုအပ်ချက်အရ ထပ်တိုးတာဝန်ပေးအပ်ခြင်းနှင့် မေးမြန်းခြင်းများအား တာဝန်ယူဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ နေ့စဉ် လုပ်ငန်းလုပ်ဆောင်မှုနှင့် ပြီးမြောက်မှုအား အစီရင်ခံရန်နှင့် ပုံမှန်ကုန်ကျမှု အသုံးစရိတ်များအားအစီရင်ခံမှုများ တင်ပြဆောင်ရွက်ရမည်။
AdvaMed Medical Innovation Co.,Ltd Awards