နယ်သို့ ခရီးသွားနိုင်ရမည်။ အစိုးရဌာနများနှင့် ပတ်သတ်သည့်ကိစ္စရပ်များဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ စည်ပင်လိုင်စင် လုပ်ငန်းလိုင်စင် နှင့်ကုမ္ပဏီလိုင်စင် မှတ်ပုံတင်ကိစ္စရပ်များအားဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ လိုအပ်ပါက ပစ္စည်းဝယ်ခြင်းများဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ Admin ပိုင်းနှင့်ပတ်သက်ပြီး ကောင်းစွာ စီမံနိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။ စာရွက်စာတမ်းများအား စနစ်တကျ ထိန်းသိမ်းတတ်ရမည်။ ရုံးအဆောက်အဦး ပြင်ဆင်ခြင်း ၊ ရုံးတွင်းသန့်ရှင်းရေးအား စီမံခန့်ခွဲကြီးကြပ်နိုင်ရမည်။ အထက်မှအခါအားလျော်စွာညွန်ကြားသည့်ကိစ္စများပြုလုပ်နိုင်ရမည်။
ငွေဝင်ငွေထွက်နှင့် ငွေထိန်းသိမ်းခြင်းပြုလုပ်ပေးနိုင်ရမည်။ ငွေသားစစ်ဆေးခြင်းနှင့် လက်ခံစာရင်းပြုလုပ်ပေးနိုင်ရမည်။ နေ့စဥ် Cash Book စာရင်းသွင်းခြင်းပြုလုပ်ပေးနိုင်ရမည်။ Bank နှင့်ပတ်သက်သော ကိစ္စရပ်များဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ နိုင်ငံခြားငွေအနည်းအကျဉ်းကိုင်ရမည်။