ဈေးကွက်အတွင်း ဆိုင်အသစ်များ၊ outlet များနှင့် ဖြန့်ချီမှုချန်နယ်အသစ်များကို ရှာဖွေတိုးချဲ့ရန်။ ပြိုင်ဘက်များနှင့် ဈေးကွက်အခွင့်အလမ်းများကို သုံးသပ်ရန် ဈေးကွက်သုတေသန ပြုလုပ်ရန်။ ဖောက်သည်အသစ်များနှင့် ရှိပြီးသားဖောက်သည်များနှင့် အဆက်အသွယ်ကောင်းမွန်သော ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ရန်။ မန်နေဂျာမှ သတ်မှတ်ထားသော လစဉ်၊ အရောင်းပန်းတိုင်များကို ပြည့်မီအောင် ဆောင်ရွက်ရန်။ ကုန်ပစ္စည်းများနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများကို ထိရောက်စွာ ပံ့ပိုးရန်။ Marketing အဖွဲ့နှင့် ပူးပေါင်း၍ ပရိုမိုးရှင်းများ၊ ကမ်ပိန်းများ စီစဉ်ဆောင်ရွက်ရန်။ အပတ်စဉ် အရောင်းအစီရင်ခံစာများ၊ pipeline update များ ပြင်ဆင်တင်ပြရန်။ ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေးနှင့် အရောင်းလှုပ်ရှားမှုများကို မှန်ကန်စွာ မှတ်တမ်းတင်ထားရန်။
Develop and implement a comprehensive marketing strategy aligned with corporate goals. Lead and mentor the marketing team under three main areas: Brand & Product, CRM & Customer Success, and Creative. Establish annual marketing budgets, KPIs, and reporting mechanisms. Drive internal and external brand communication initiatives. Oversee brand development for 18K, Diamond, and TikTok product lines. Manage campaign strategy, product launches, and seasonal promotions. Direct social media, website, SEO, influencer marketing, and digital advertising activities. Approve digital content plans and ensure audience engagement growth. Track and analyze digital performance metrics to improve ROI. Lead CRM initiatives, customer segmentation, and loyalty programs. Oversee Customer Service operations to ensure customer satisfaction and retention. Use CRM insights to enhance marketing campaigns and customer journey experience. Present regular reports on marketing performance to the Executive Director/Managing Director. Build SOPs and workflow systems for efficient campaign execution.