MMR
Myanmar
3rd April, 2017
Bad air Quality ,Bad decision making
ေလေကာင္း ေလသန္႔လည္းရ၊ သစ္ပင္ ပန္းမန္ေလးမ်ားနဲ႔လည္း စိမ္းစိမ္းစိုစိုရိွေသာ အလုပ္ခြင္မိ်ဳးသည္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ ဦးေနွာက္စြမ္းရည္ကို အတက္ေစဆံုး ျဖစ္ျပီး အျခား အစြန္းတစ္ဖက္တြင္ကား ေလေကာင္း ေလသန္႔မရ မြန္းက်ပ္သည့္ အလုပ္ခြင္မိ်ဳးသည္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေကာင္းခ်ဖို႔ပင္ မလြယ္ကူေၾကာင္း ေလ့လာမႈ စစ္တမ္း တစ္ရပ္က ဆိုလိုက္သည္။
ေလ၀င္ ေလထြက္ ေကာင္းေသာ အလုပ္ခြင္မိ်ဳးတြင္ လုပ္ကိုင္ရသူမ်ားသည္ ေတြးေခၚနိုင္စြမ္း ပိုေကာင္းသလို၊ သင္ယူနိုင္စြမ္းနွင့္ မွတ္ဉာဏ္လည္း ပိုေကာင္းၾကေၾကာင္း ေလ့လာမႈစစ္တမ္းက ဆိုသည္။ ဟားဗတ္ တကၠသိုလ္မွ သုေတသီမ်ားက လူ (၂၄) ဦးကို အလုပ္ခြင္အတြင္း ေျခာက္ရက္ၾကာ ေလ့လာထားျခင္း ျဖစ္သည္။
ေလ့လာ ေတြ႔ရိွခ်က္မ်ားကို Environmental Health Perspectives ဂ်ာနယ္တြင္ ထည့္သြင္း ေဖာ္ျပထားသည္။ ရံုးခန္းအတြင္း ေလွာင္ပိတ္ကာ ေလထု ညစ္ညမ္းမႈမ်ားေနပါက အလုပ္ ထိုင္လုပ္ေနသူသည္ ဦးေနွာက္ စြမ္းရည္က်ကာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ အမွားေတြ ခ်မိနႈန္း (၆၁) ရာခိုင္နႈန္း ပိုမ်ားျပားေၾကာင္း စစ္တမ္းက ေရးသား ေဖာ္ျပထားသည္။ စစ္တမ္း ပါ၀င္သူမ်ား၏ ေန႔စဥ္ အလုပ္တာ၀န္မ်ား လုပ္ကိုင္ျခင္းမွသည္ အေရးၾကီး အေျခအေနမ်ားကို ကိုင္တြယ္ပံုမ်ားကိုပါ ေစာင့္ၾကည့္ ေလ့လာထားျခင္း ျဖစ္သည္။
ရံုးခန္းက ေလ၀င္ ေလထြက္လည္း ေကာင္းမည္။ ေလထုလည္း သန္႔ရွင္းမည္ ဆိုပါက ၀န္ထမ္းမ်ား၏ ဦးေနွာက္ စြမ္းရည္သည္ ေလ၀င္ ေလထြက္ မေကာင္း ေလထုမသန္႔ေသာ ရံုးခန္းမွ ၀န္ထမ္းမိ်ဳးထက္ (၁၀၁) ရာခိုင္နႈန္းထိ ပိုထက္ျမက္ေနတတ္ေၾကာင္ ေတြ႔ခဲ့ရသည္။ ''၀န္ထမ္းေတြဟာ အလုပ္ခိ်န္ (၉၀) ရာခိုင္နႈန္းေလာက္ကို ရံုးခန္းထဲမွာ ကုန္ဆံုးေနရတာ။ ရံုးခန္းရဲ႕ အေျခအေနဟာ ၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ ကိုယ္စိတ္စြမ္းေဆာင္ရည္ကို သက္ေရာက္မႈ သိပ္ၾကီးပါတယ္'' ဟု စစ္တမ္း အဖဲြ႔ေခါင္းေဆာင္ ေဒါက္တာ ဂိ်ဳးဆက္အလန္က ေျပာသည္။
REF: messenger news journal
Hot Topics
Top Employers
Recent Articles
အလုပ်နဲ့ဘဝကိုချိန်ညှိပြီးနေပျော်အောင်နေကြမယ်
အလုပ်အင်တာဗျူးမှာ မျှော်မှန်းလစာကိုမေးရင် ဒီလိုဖြေပါ
ပထမဆုံးအင်တာဗျူးမှာတင် အလုပ်ခန့်ချင်သွားအောင် ဒီလိုဖြေကြမယ်
ကြိုတင်ပြင်ဆင်ထားသင့်တဲ့ အင်တာဗျူးမေးခွန်း (၁၅) ခု
ကိုယ်နဲ့ကိုက်ညီတဲ့အလုပ်တွေကို လွယ်လွယ်ကူကူနဲ့ဘယ်လိုရှာဖွေမလဲ
Follow us