ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္က်က် ျပဳမူႏိုင္တာက ကိုယ္အလုပ္မွာေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့အဓိကအခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုျပဳမူတာက သင့္အတြက္အလုပ္အကိုင္အခြင့္အလမ္းသစ္ေတြကိုရရွိႏိုင္မယ့္တံခါးေပါက္တစ္ခုပဲျဖစ္တဲ့အျပင္ ကိုယ့္ရဲ႕တက္လမ္းအတြက္အေထာက္အကူေကာင္းတစ္ခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘယ္လိုအခ်က္ေတြနဲ႔မိမိကုိယ္ကိုျမွင့္တင္ႏိုင္မလဲၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္။
သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္စြာဝတ္စားတတ္ပါေစ
ကိုယ့္ရဲ႕ဝတ္စားပံုေတြက ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္တစ္ေယာက္အျဖစ္ျမင္သာေစမယ့္ပံုစံမ်ိဳးေတြျဖစ္ရပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္ခြင္ေန႔ရက္တိုင္းကို သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္း၊သပ္သပ္ရပ္ရပ္ဝတ္စားၿပီးတက္ေရာက္လိုက္ပါ။ အမ်ားအျမင္မွာ ေလးစားမႈရွိႏိုင္တဲ့ဝတ္စားဆင္ယင္ထံုးဖဲြ႕မႈကသင္ရဲ႕ပံုရိပ္ကိုတက္ေစမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ အဝတ္အစားကအရမ္းၾကပ္ေနတာ၊ ဆံပင္အေရာင္ေတြအရမ္းေတာက္ေနေအာင္ဆိုးထားတာ၊ ကိုယ့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကို အရမ္းထင္ေပၚလြန္းတဲ့အဝတ္အစားဝတ္ဆင္ျခင္းကိုေတာ့ေရွာင္သင့္ပါတယ္။
အလုပ္ရဲ႕အစဥ္အလာေတြကိုလိုက္နာပါ
ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြရဲ႕လုပ္ပံုကိုင္ပံုေတြ၊သူတို႔ေတြဘယ္လိုေတြဝတ္စားၾကသလဲဆိုတာရယ္ေတြအျပင္ ကိုယ္ရဲ႕ဝယ္သူနဲ႔ေဆြးေႏြးမႈေတြျပဳလုပ္တဲ့အခါဘယ္လိုေတြျပဳမူဆက္ဆံၾကလဲ စတာေတြကိုမွတ္သားၿပီး ကိုယ့္အလွည့္က်ဘယ္လုိအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္တာက ပိုၿပီးလူႀကီးလူေကာင္းဆန္မလဲဆိုတာကို စဥ္းစားၿပီးလိုက္နာသင့္ပါတယ္။
အလုပ္တက္ခ်ိန္ကိုေလးစားပါ
ကိုယ္အလုပ္တက္ရမယ့္အခ်ိန္က မနက္ ၉ နာရီဆိုရင္ေတာ့ကြက္တိႀကီးအေရာက္မလာပါနဲ႔။ အလုပ္မွာပဲ မနက္စာစားတာေကာ္ဖီေသာက္တာေတြလုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၉ နာရီမွေရာက္တာကသင့္အတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ၉ နာရီထက္အနည္းငယ္ေစာၿပီးေရာက္တာက သင့္အတြက္အဆင္ေျပေစသလို အလုပ္ေတြကိုလည္းသက္ေသာင့္သက္သာလုပ္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ္တက္ေရာက္ရမယ့္ေဆြးေႏြးပဲြေတြကိုအခ်ိန္မီေရာက္ရွိပါေစ
ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္ခြင္ဝင္တဲ့အခါရံုးကသတ္မွတ္ထားတဲ့ရံုးခ်ိန္အမီေရာက္ရွွိတာ၊ အစည္းအေ၀းအတြက္ ႀကိဳတင္ေရာက္ရွိေနတာေတြကလုပ္ငန္းခြင္မွာအေရးပါတဲ့ကိစၥရပ္လည္းျဖစ္ပါတယ္။ အလုပ္ရွင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကအလုပ္ခ်ိန္ကိုေလးစားၿပီး အလုပ္ေတြပိုမိုၿပီးေျမာက္ေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ့ဝန္ထမ္းေတြကိုေမွ်ာ္လင့္တတ္ၾကပါတယ္။
အေကာင္းျမင္စိတ္ေမြးပါ
အရာရာကိုအေကာင္းျမင္စိတ္နဲ႔ တက္တက္ၾကြၾကြနဲ႔လုပ္ေဆာင္ႏိုင္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါေစ။ ကိုယ့္ကိုေပးအပ္ထားတဲ့တာဝန္ေတြဝတၱရားေတြကိုေက်ပြန္ေအာင္ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္နဲ႔လုပ္ေဆာင္ ျပသႏိုင္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ကိုယ္ကအလုပ္ခြင္မွာေအာင္ျမင္တဲ့သူတစ္ေယာက္အျဖစ္ရပ္တည္ႏိုင္မွာပါ။ ထိေရာက္တဲ့ဆက္ဆံေရးေကာင္းေတြကိုတည္ေဆာက္ပါ
အစည္းအေဝးေတြနဲ႔ အျခားေတြ႔ဆံုမႈေတြလုပ္တဲ့အခါစာအုပ္နဲ႔ေဘာပင္ (သို႔) Digital Notepad ကိုယူေဆာင္သြားျခင္းျဖင့္ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္အေပၚအေလးထားမႈကိုျပသလိုက္ပါ။ ဒါ့အျပင္ စကားကိုပီပီသသေျပာတာ၊ ေသခ်ာမၾကားႏိုင္တဲ့အခါစကားကိုျမွင့္ေျပာတာေတြလုပ္တာေတြက သင့္အတြက္အျခားသူနဲ႔ဆက္ဆံတဲ့အခါပိုၿပီးအဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔မွာပါ။
Meeting ထိုင္ၿပီးဆံုးျဖတ္စရာမလိုတဲ့ကိစၥေတြမွာ email သို႔ ဖုန္းကိုအသံုးျပဳၿပီးဆက္သြယ္ပါ
အေသးအဖဲြဆံုးျဖတ္ရမယ့္ကိစၥေတြ၊ေျဖရွင္းရမယ့္ကိစၥေတြကို email သို႔မဟုတ္ ဖုန္းကိုအသံုးျပဳၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕အခ်ိန္ေတြကိုထိထိေရာက္ေရာက္အသံုးျပဳလိုက္ပါ။ မလိုအပ္တဲ့ေဆြးေႏြးမႈေတြနဲ႔အျခားသူေတြရဲ႕အခ်ိန္ေတြကို မျဖဳန္းတီိးသင့္ပါဘူး။
ပေရာဖက္ရွင္နယ္က်က်ျပဳမူေျပာဆိုပါ
ရံုးတြင္းမွာအတင္းအဖ်င္းေျပာျခင္းကိုေရွာင္ရွားပါ။ ႐ံုးတြင္းမွာရွိတဲ့ ေကာလဟာလေတြနဲ ႔ အတင္းအဖ်င္းစကားေတြမွာကိုယ္တိုင္ပါဝင္ၿပီးဝင္ေရာက္ေျပာဆိုတာေတြက ကိုယ့္အတြက္လည္းမေကာင္းသလို ကိုယ့္ရဲ႕သိကၡာအတြက္လည္းကာင္းမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒီအျပဳအမူေတြကေနေဝးေဝးေရွာင္တာက ကိုယ့္ရဲ႕ဂုဏ္သတင္းကိုထိန္းသိမ္းႏိုင္တဲ့အျပင္ သင္က လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြအေပၚမွာေလးစားမႈရွိေၾကာင္းကို ျပရာလည္းေရာက္ပါတယ္။
ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြအေပၚအေလးထားပါ
အကယ္၍သင့္မွာ လက္တဲြၿပီးလုပ္လို႔မရတဲ့သူတစ္ေယာက္ရွိခဲ့တယ္ဆိုရင္ သူတိို႔နဲ႔တိုက္ရိုက္အလုပ္လုပ္တာကို တက္ႏိုင္သမွ်ေရွာင္ၾကဥ္ၿပီိးအလုပ္လုပ္ပါ။ ဒီလိုကိစၥမ်ိိဳးႀကံဳေတြ႔လာရင္ ကိုယ့္ရဲ႕အထက္လူႀကီးကိုသြားေရာက္တိုင္ပင္ၿပီး ကိုယ္ႀကံဳေတြ႔ေနရတဲ့အခက္အခဲကိုေျပာျပၿပီး ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္အဆင္ေျပမယ့္အရာကိုဦးတည္ေဆြးေႏြးမႈျပဳလုပ္ပါ။
ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္ရွင္ကိုဦီးေဆာင္ညႊန္ၾကားေပးႏိုင္သူကဲ့သို႔အေလးထားပါ
ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္ရွင္ကကိုယ့္ရဲ႕စြမ္းေဆာင္ႏိုင္စြမ္းကို သိျမင္လာတဲ့အခါသူတို႔ကိုယ္တိုင္ေရွ႕ကေန ဦးေဆာင္လမ္းျပသူတစ္ေယာက္အျဖစ္ကူညီေပးပါလိမ့္မယ္။