ရာထူးအတိုးခံရတယ္ဆိုတာဟာ အလုပ္ေကာင္းေကာင္းလုပ္တာထက္ကိုပိုပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္အကိုင္လမ္းေၾကာင္းမွာ ေနာက္ထပ္တဆင့္ျမင့္တဲ့ေနရာကို တက္လွမ္းခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့့့္ရဲ႕လုပ္ငန္းအဖြဲ႕အစည္းမွာ ကိုယ္ဟာ ဒီထက္ပိုၿပီးစိန္ေခၚမႈေတြမ်ားတဲ့အလုပ္တာဝန္ေတြကိုယူဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီ၊ လုပ္ႏိုင္ေနၿပီဆိုတာကို ကိုယ့္ရဲ႕အထက္လူႀကီးနဲ႔ စီမံခန္႔ခြဲေရးအပိုင္းကလူႀကီးေတြ သိေအာင္သက္ေသျပႏိုင္ဖို႔လိုပါတယ္။ အဲဒီလိုသက္ေသျပဖို႔ဆိုတာ ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္မွာႏွစ္ျမွဳပ္ၿပီး အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္တာေတြအျပင္ အမ်ားႀကီးပိုပါေသးတယ္။
အလုပ္မွာရာထူးအတိုးခံရဖို႔ ခဏခဏလြဲေခ်ာ္ေနၿပီဆိုရင္ ေအာက္မွာေဖာ္ျပမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္မွာ ရာထူးအတိုးခံရေလ့႐ွိတဲ့လူမ်ိဳးေတြရဲ႕ အေလ့အထေတြကို ေလ့လာၾကည့္လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ေတာ့ ကိုယ့္မွာလိုအပ္တဲ့အခ်က္အနည္းငယ္ကို ျပဳျပင္ေပါင္းထည့္ၿပီးေတာ့ အလုပ္အကိုင္လမ္းေၾကာင္းတဆင့္ျမင့္ဖို႔အတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ဆင္လိုက္ပါ။
၁။ အလုပ္အကိုင္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ရည္မွန္းခ်က္ေတြကုိခ်မွတ္ၿပီး အၿမဲမျပတ္ခ်ိတ္ဆက္ေနပါေစ
ခ်မွတ္ထားတဲ့ပန္းတိုင္ကိုအၿမဲေ႐ွ႕႐ႈေနတဲ့သူမ်ိဳးေတြ
ကုမၸဏီအမ်ားစုမွာ ဘ႑ာေရးႏွစ္တစ္ႏွစ္မစခင္ အထက္လူႀကီးကသူ႔ရဲ႕အဖြဲ႔သားဝန္ထမ္းေတြနဲ႔ လာမယ့္ႏွစ္မွာ ဘယ္လိုအရည္အေသြးေတြကို တိုးတက္ေအာင္ေဆာင္႐ြက္ၾကမလဲဆိုၿပီး တစ္ေယာက္ခ်င္းစီနဲ႔အစည္အေဝးျပဳလုပ္တဲ့အခါ ဒါမွမဟုတ္ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕စြမ္းေဆာင္ရည္ကို ျပန္လည္ေလ့လာဆန္းစစ္သံုးသပ္တဲ့အစည္းအေဝး (Performance Review Meeting) ျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာ အထက္လူႀကီးနဲ႔ေသခ်ာထိုင္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ရည္မွန္းခ်က္ေတြကို ေသခ်ာေဆြးေႏြးၿပီး ခ်မွတ္ပါ။ ကိုယ့္ရဲ႕အထက္လူႀကီးကသာ တကယ္ေတာ္ၿပီးေကာင္းတဲ့သူဆုိရင္ ကိုယ့္ရဲ႕ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ေတြကို တကယ္ျဖစ္လာေအာင္ လိုအပ္တဲ့အခြင့္အလမ္းေတြနဲ႔ လမ္းေၾကာင္းေပၚကိုေရာက္ေအာင္ သူကေထာက္ပံ့ကူညီေပးပါလိမ့္မယ္။
အထက္လူႀကီးေတြအေနနဲ႔ သူ႔ရဲ႕အဖြဲ႔သားေတြကို “ေနာက္ ၂ ႏွစ္အတြင္းမွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုဘယ္ေနရာမွာ ေရာက္ေနေစခ်င္လဲ” “ဒီႏွစ္အတြင္းမွာ ဘာေတြတိုးတက္သြားခ်င္သလဲ၊ ဘာေတြလုပ္ဖို႔အစီအစဥ္ေတြ႐ွိသလဲ” အစ႐ွိတဲ့ေမးခြန္းမ်ိဳးေတြ ေမးေလ့႐ွိပါတယ္။ ဒီလိုေမးရတဲ့ရည္႐ြယ္ခ်က္ကလည္း ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ၊ လုပ္ငန္းတာဝန္ေတြ တကယ္ၿပီးေျမာက္ၿပီးေအာင္ျမင္ေစဖို႔ သူအေနနဲ႔ဘာေတြကူညီႏိုင္မလဲဆိုတာကို တကယ္သိခ်င္လို႔နဲ႔ လာမယ့္ႏွစ္မွာ စီမံကိန္းအသစ္ေတြလုပ္ေဆာင္တဲ့အခါမွာ ဘယ္သူ႔ကိုဘယ္ေနရာမွာထားၿပီး သူတို႔ေတြလိုခ်င္တဲ့အေတြ႔အႀကံဳအသစ္ေတြကို ရ႐ွိေအာင္ျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ဖို႔ ေမးရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခါမွာ ကိုယ့္အေနနဲ႔ ႀကိဳတင္ၿပီးလာမယ့္ႏွစ္ေေတြမွာ ကိုယ္ဘာျဖစ္ခ်င္တယ္၊ ဘယ္လိုေတြလုပ္ဖို႔အစီအစဥ္႐ွိသလဲဆိုတာကို ကိုယ့္ရဲ႕အထက္လူႀကီးကိုမခ်ျပႏိုင္ဘူးဆုိရင္ ဘာမွျဖစ္လာမွမဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ရည္ရြယ္ထားတဲ့လုပ္ငန္းပိုင္းဆိုင္ရာအစီအစဥ္ေတြကို ခ်ျပဖို႔တြန္႔ဆုတ္ေနမယ့္အစား ကိုယ္ရဲ႕စိတ္ကူးေတြ ရည္မွန္းခ်က္ေတြကိုႀကီးႀကီးေတြးၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕အထက္လူႀကီးကကူညီႏို္င္မယ္လို႔ထင္ရင္ သူနဲ႔ေဆြးေႏြးဖို႔အဆင္သင့္ျဖစ္ေနပါေစ။
ေနာက္တစ္ခ်က္မွတ္ထားရမွာက ရည္ရြယ္ခ်က္ကိုခ်မွတ္ဖို႔ကိုေတာ့ အထက္လူႀကီးကိုေစာင့္ေနစရာမလိုပါဘူး။ လာမယ့္အနာဂတ္အတြက္ ကိုယ့္ရဲ႕ပန္းတိုင္ကို တိက်ေအာင္၊ တိုင္းတာလို႔ရေအာင္၊ ေအာင္ျမင္မႈရ႐ွိေအာင္၊ လက္ေတြ႔က်ေအာင္နဲ႔ အခ်ိန္မီၿပီးစီးေအာင္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့လမ္းေၾကာင္းမွာ ျဖစ္ခ်င္တာေတြဟာ လိုခ်င္တဲ့ပံုစံအတိုင္းျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။
၂။ ကစားသမားေကာင္းတစ္ေယာက္အၿမဲျဖစ္ေနပါေစ
အတူတူပူေပါင္းလုပ္ေဆာင္တတ္သူေတြ
အလုပ္႐ွင္ေတြဟာ “ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ” ဆိုတဲ့ဝန္ထမ္းေတြထက္ “ကၽြန္ေတာ္တို႔/ကၽြန္မတို႔” ဆိုတဲ့ဝန္ထမ္းေတြကို ပိုၿပီးႏွစ္သက္ပါတယ္။ သူတို႔ေတြဟာ အဖြဲ႔ကိုပိုၿပီးေကာင္းမြန္ေအာင္ကူညီႏိုင္တဲ့ကစားသမားေကာင္းေတြကို ပိုၿပီးလိုခ်င္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အဲဒီလိုအဖြဲ႔ေတြဟာ ကုမၸဏီအတြက္ပိုၿပီးအက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစလို႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဝန္ထမ္းေကာင္းတစ္ေယာက္ဟာ သူ႔ရဲ႕အလုပ္ေဖာ္ျပခ်က္ေတြထက္ကိုေက်ာ္လြန္တဲ့အရာေတြျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္မွ အကူအညီမေတာင္းခင္ကတည္းကို သူတို႔တတ္စြမ္းသမွ်ကို ကူညီေပးတတ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီလိုလူမ်ိဳးေတြဟာ အက်ိဳးကိုျမင္လို႔ေညာင္ေရေလာင္းတာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ လုပ္ရမယ့္အရာေတြနဲ႔ ယူရမယ့္တာဝန္ေတြကို ကူညီၿပီးေဆာင္႐ြက္ေပးတတ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ရာထူးတိုးေပးဖို႔စဥ္းစားတဲ့အခါမွာ အဲဒီလိုလူူတစ္ေယာက္ရဲ႕အဲဒီလိုစိတ္ဓာတ္အျပဳအမူေတြဟာ လုပ္ငန္းခြင္မွာ အမ်ားနဲ႔မတူေအာင္ အထက္လူႀကီးေတြကို သတိထားမိေစပါတယ္။
၃။ အေရးပါတဲ့လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားပါ
ကိုယ့္ရဲ႕ေနရာကိုအစားထိုးလို႔မရေအာင္ အၿမဲႀကိဳးစားေနသူေတြ
အဖြဲ႔ထဲမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ေနရာကိုအစားထိုးလို႔မရေအာင္ ဘယ္လိုေတြလုပ္ႏိုင္မလဲ။ တစ္ခုတည္းေသာနည္းလမ္းကေတာ့ လုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုခု ဒါမွမဟုတ္ နယ္ပယ္တစ္ခုခုမွာ ကၽြမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္ေအာင္တတ္ေျမာက္ၿပီး သိျမင္ႏွံစပ္တဲ့သူျဖစ္ေအာင္ျပဳလုပ္ပါ။ ဥပမာေျပာရမယ္ဆိုရင္ ေျပာရဆိုရ ဆက္ဆံရခက္ခဲတဲ့ဝယ္သူေတြနဲ႔ဆက္ဆံရတဲ့အခါမွာ အၿမဲအဆင္ေအာင္ေျပာဆိုသိမ္းသြင္းတတ္ၿပီး အရည္အခ်င္း႐ွိတဲ့အေရာင္းသမားတစ္ဦးျဖစ္ေနေအာင္ အၿမဲႀကိဳးစားေနသူေတြ။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးကေတာ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမွာ အေျခခံက်ၿပီးအေရးႀကီး လုပ္ငန္းစဥ္နဲ႔မူဝါဒေတြကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေ႐ွာက္ႏိုင္တဲ့သူေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလိုလူမ်ိဳးေတြဟာ ၿပိဳင္ဘက္မ႐ွိႀကိဳးစားေနသူေတြျဖစ္လို႔ သူ႔အလိုလိုထင္ေပၚေနတတ္ၿပီး လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အခ်င္းခ်င္းကႏွစ္သက္႐ံုသာမက အထက္လူႀကီးေတြကလည္း သူတို႔ေတြကိုျမင္ထားၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။
၄။ အဆက္မျပတ္ေလ့လာေနပါ
ေလ့လာမႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကနဦးစတင္လုပ္ေဆာင္တတ္သူေတြ
လုပ္ငန္းပိုင္းဆိုင္ရာကိုယ့္ရဲ႕အရည္အခ်င္းေတြ အဆက္မျပတ္အၿမဲတိုးတက္လာေစဖို႔ သင္ယူေလ့လာႏိုင္တဲ့အခြင့္အလမ္းေတြကို လုပ္ငန္းခြင္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ အျပင္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ အၿမဲလိုလို႐ွာေဖြေနတတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္ဆိုတာကို ကိုယ့္ရဲ႕အထက္လူႀကီးသိေအာင္ျပဳလုပ္ပါ။ အၿမဲသင္ယူေလ့လာရမယ္ဆိုလို႔လည္း အလုပ္နဲ႔သက္ဆိုင္တဲ့ပညာရပ္ေတြမွာ မဟာဘြဲ႔ေတြ၊ ပါရဂူဘြဲ႔ေတြကို တတ္ခိုင္းေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ အလုပ္နဲ႔လည္းသက္ဆိုင္ၿပီး ကိုယ္ရဲ႕အလုပ္အကိုင္လမ္းေၾကာင္းတိုးတက္ဖို႔အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစမယ့္ အြန္လိုင္းေဟာေျပာပို႔ခ်မႈေတြမွာ စာရင္းသြင္းၿပီးေလ့လာတာေတြ၊ အလုပ္အကိုင္နဲ႔သက္ဆိုင္တဲ့့ေဆြးေႏြးေဟာေျပာပြဲေတြကို သြားေရာက္ေလ့လာတာေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ ႐ံုးတြင္း၊ ဌာနအတြင္းမွာ ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးမႈေတြကို ေတာင္းဆိုတာ အစ႐ွိတာေတြမွာ ကိုယ့္ရဲ႕အရည္အခ်င္းေတြကိုတိုးတက္ေအာင္ျပဳလုပ္ၿပီး ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးေလ့လာမႈေတြေၾကာင့္ အလုပ္အကိုင္လမ္းေၾကာင္းဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးနဲ႔ပတ္သက္လာရင္ ကိုယ္ဟာတကယ္ကိုေလးေလးနက္နက္နဲ႔ေလ့လာတတ္ၿပီး ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ေနရာ၊ လိုခ်င္တဲ့ရာထူးကိုေရာက္ဖို႔ ႀကံဳေတြ႔ႏိုင္မယ့္စိန္ေခၚမႈေတြကို ေသခ်ာကိုင္တြယ္ၿပီး ဘယ္သူ႔ကိုမွအားကိုးၿပီးမေစာင့္တတ္တဲ့သူဆိုတာကို ျပသေနပါတယ္။
၅။ ကိုယ့္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈေတြကို စနစ္တက်သိမ္းဆည္းထားပါ
ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အၿမဲသိမ္းဆည္းၿပီးအသိအမွတ္ျပဳတတ္သူေတြ
ရာထူးတိုးေပးဖို႔ေတာင္းဆိုတဲ့အခါမွာ ကိုယ့္အေနနဲ႔ကုမၸဏီစီးပြားေရးအတြက္ ဘယ္လိုမ်ိဳးႀကိဳးစားအားထုတ္မႈေတြကို လုပ္ေဆာင္ေပးခဲ့သလဲဆိုတာကို ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရမယ့္စီမံခန္႔ခြဲသူေတြကသိမွသာ ရာထူးတိုးေပးဖို႔အတြက္ ဆံုးျဖတ္လို႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အလုပ္မွာေအာင္ျမင္ေအာင္လုပ္ခဲ့တဲ့အရာေတြကို သူတို႔အေ႐ွ႕ေရာက္မွစဥ္းစားတာထက္စာရင္ တစ္ႏွစ္လံုးလုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့အရာေတြနဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို စုစည္းေဖာ္ျပေပးႏိုင္တဲ့ Working Portfolio တစ္ခုကိုတည္ေဆာက္ပါ။ အေရးပါတဲ့လုပ္ငန္းအစီအစဥ္တစ္ခုကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ၿပီးစီးေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ခဲ့တဲ့အခါမွာ ဒါမွမဟုတ္ သတ္မွတ္ထားတဲ့အေရာင္းစံခ်ိန္ေတြကို ျပည့္မီေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ့အခါမွာ အဲဒီအရာေတြအားလံုးကို စနစ္တက်သိမ္းဆည္းပါ။ ဘယ္လိုေအာင္ျမင္မႈေတြရခဲ့သလဲဆိုတာကို မွတ္ခ်က္လုပ္တဲ့အခါမွာလည္း အေရးအႀကီးဆံုးအရာေတြကို အဓိကထားပါ။ ဒီလိုမွတ္တမ္းမွတ္ရာေတြဟာ ကိုယ္အလုပ္လုပ္ေနတဲ့အလုပ္မွာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ရင္းႏွီးျမွဳပ္ခဲ့သလဲဆိုတာနဲ႔ ကုမၸဏီအတြက္ ဘယ္လိုေအာင္ျမင္တိုးတက္ေအာင္ျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့တယ္ဆိုတာကို သက္ေသျပေနပါတယ္။
၆။ စီမံႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲရမွာကို ေၾကာက္႐ြံ႕မေနပါနဲ႕
ေခါင္းေဆာင္ႏိုင္မႈအရည္အေသြးေတြကို ျပသတတ္သူေတြ
လုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္အားထက္သန္မႈေတြ၊ စိတ္ခ်အားကိုးႏိုင္မႈေတြ၊ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္စြမ္း႐ွိတာေတြနဲ႔ ယံုၾကည္မႈေတြကို ျပသဖူးလား။ ဒီလိုမ်ိဳးေခါင္းေဆာင္ႏိုင္မႈအရည္အခ်င္းေတြကိုပိုင္ဆိုင္ျခင္းဟာ ရာထူးတိုးျမွင့္ခံရဖို႔အတြက္ မ႐ွိမျဖစ္အေရးပါပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔ ပထမဆံုးေျခလွမ္းက ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္လို ျပဳမူေနတတ္ဖို႔ပါပဲ။ ႐ံုးမွာခ်မွတ္ထားတဲ့မူဝါဒေတြ ဒါမွမဟုတ္ ရံုးေနာက္က်တာနဲ႔ ၿပီးရမယ့္အလုပ္ေတြကို သူ႔အခ်ိန္နဲ႔သူမၿပီးတာအစ႐ွိတဲ့ မေကာင္းတဲ့အမူအက်င့္ေတြကို မခ်ိဳးေဖာက္မိအာင္ေနထိုင္ရပါမယ္။ ေခါင္းေဆာင္ဆိုတာ နမူနာအေနနဲ႔ကို သူကိုယ္တိုင္စီမံကြပ္ကဲၿပီး အလုပ္အတူတူလုပ္ရမယ့္ဝန္ထမ္းေတြအတြက္ စံနမူနာေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔ အရမ္းအေရးႀကီးပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ေတာ့ စီမံခန္ခြဲမႈရာထူးကိုတိုးဖို႔ဆိုတာ ခက္ခဲပါလိမ့္မယ္။
၇။ စိတ္ပါဝင္စားမႈ႐ွိတဲ့ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါေစ
အလုပ္ကိုစိတ္ဝင္တစားပါဝင္ပတ္သက္တတ္သူေတြ
အလုပ္မွာစိတ္ပါဝင္စားမႈ႐ွိတယ္ဆိုတာ အစည္းအေဝးမွာအာ႐ံုစူးစိုက္ၿပီး ေျပာသမွ်လိုက္မွတ္႐ံုနဲ႔မလံုေလာက္ပါဘူး။ အလုပ္ထဲမွာ စိတ္ပါဝင္စား႐ွိတယ္ဆိုတာ အားလပ္ခ်ိန္မွာ အလုပ္အကိုင္အေၾကာင္းေတြေဆြးေႏြးရင္ ပါဝင္နားေထာင္တာေတြ ဒါမွမဟုတ္ လုပ္ငန္းခြင္မွာ အေတြးအေခၚအယူအဆအသစ္ေတြေဖာ္ထြက္လာေအာင္ ေဝမွ်ေဆြးေႏြးမႈေတြျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာ ပါဝင္ေဆြးေႏြးတာေတြ အစ႐ွိတာေတြကို ဆိုလိုပါတယ္။ ဒါေတြဟာ ကုမၸဏီအတြက္နဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈအတြက္ လစာထက္ပိုၿပီးကိုယ့္ရဲ႕တာဝန္ယူမႈကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။
အလုပ္မွာေပ်ာ္ပြဲ႐ႊင္ပြဲေတြအျပင္ အဖြဲ႔ထဲမွာ႐ွိတဲ့လုုပ္ေဖာ္ကို္င္ဖက္ေတြအခ်င္းခ်င္း အလုပ္အေၾကာင္းေတြမပါတဲ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေန႔လည္စာသြားစားၾကတာတို႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အသစ္ေတြကို အလုပ္အေၾကာင္းရင္းႏွီးေအာင္ေျပာျပေပးတာတို႔ ဒါေတြဟာလည္း အလုပ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးစိတ္ဝင္စားမႈေတြကို ျဖစ္ေစပါတယ္။
အလုပ္ရာထူးအတိုးခံရတယ္ဆိုတာဟာ လြယ္ကူတဲ့ကိစၥေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္အကိုင္လမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္မွာ စဥ္ဆက္မျပတ္အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့အလုပ္ေတြျဖစ္လာဖို႔ ျမွဳပ္ႏွံခဲ့ရတဲ့ေလ့လာမႈတို႔အတြက္ အခ်ိန္ယူရတဲ့အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ အထက္မွာေဖာ္ျပခဲ့တဲ့အခ်က္ ၇ ခ်က္အေပၚအေျခခံၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္အကိုင္လမ္းေၾကာင္းကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ေသခ်ာစီမံခန္႔ခြဲမယ္ဆုိရင္ ကိုယ္ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့အလုပ္ရာထူးအဆင့္တစ္ေနရာကို တိုးျမွင့္ခံရပါလိမ့္မယ္။