ဘ၀ရွင္သန္ဖို့အတြက္ကၽြန္ေတာ္တို့မျဖစ္မေနအလုပ္လုပ္ႀကရတယ္။ အဲဒီေတာ့ေန႔စဥ္လုပ္ေနရတဲ့အလုပ္ေတြကို ၿငီးေငြ႔မႈမရွိေအာင္ ျပီးေတာ့ျမန္ဆန္ထိေရာက္ေအာင္ဘယ္လိုပံုစံနဲ႔လုပ္ၾကမလဲ။ အထိေရာက္ဆံုးနည္းလမ္းကေတာ့ အလုပ္ေတြကိုပင္ပင္ပန္းပန္းမလုပ္ဘဲစမတ္က်က်လုပ္တတ္ဖို့ပါပဲ။ စမတ္က်က်လုပ္ႏိုင္ဖို႔ဆိုတာကေတာ့ ကိုယ့္မွာရွိတဲ့အရည္အခ်င္းေတြကိုပဲအသံုးျပဳၿပီး ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ရလဒ္ကိုရေအာင္လုပ္ဖို့ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္ဖို့ ဘယ္အခ်က္ေတြကသင့္ကိုအေထာက္အကူျပဳမလဲဆိုတာၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္။
အလုပ္ေတြမလုပ္ခင္အရင္ဆံုးအစီစဥ္ဆဲြပါ
ကိုယ္လုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြကိုတစ္ခုခ်င္းစီခ်ေရးၿပီး ဘယ္အလုပ္ကိုဦးစားေပးလုပ္သင့္လဲဆိုတာၾကည့္ပါ။ ဦးစားေပးလုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြကို ထိပ္ဆံုးမွာထားၿပီးတစ္ခုခ်င္းစီအတြက္အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ေပးရမလဲ၊ ဘယ္ေန႔မွာၿပီးရမယ္ဆိုျပီးအလုပ္စမလုပ္ခင္ စနစ္တက်အစီစဥ္ဆဲြႀကည့္ပါ။
ရလဒ္ကိုၾကည့္ပါ
အလုပ္တစ္ခုကိုအခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ႀကာႀကာလုပ္တယ္ဆိုတာထက္ အက်ိဳးရွိေအာင္လုပ္ႏိုင္ရဲ့လားဆိုတာက ပိုအေရးႀကီးပါတယ္။ အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးေပးၿပီးလုပ္ေနေပမယ့္လိုခ်င္တဲ့ရလဒ္ေတြမရတာ၊ ထိထိေရာက္ေရာက္မလုပ္ႏိုင္တာေတြျဖစ္တက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္လုပ္တဲ့အလုပ္တိုင္းကိုအခ်ိန္တစ္ခုအတြင္းမွာ ရလဒ္ေကာင္းတစ္ခုရေအာင္လုပ္ႏိုင္ဖို့အရမ္းကိုအေရးႀကီးပါတယ္။
အလုပ္ေတြကိုတစ္ေန႔ထဲနဲ့အမ်ားႀကီးၿပီးေအာင္လုပ္သင့္တယ္လို႔မထင္လိုက္ပါနဲ႔
အလုပ္ေတြအားလံုးတစ္ေန႔ထဲနဲ့အမ်ားႀကီးလုပ္တဲ့အခါရလဒ္ေကာင္းေတြရဖို့မေသခ်ာပါဘူး။ တစ္ခုခ်င္းဆီကို ေသခ်ာအာရံုမစိုက္ႏိုင္ဘဲအမွားအယြင္းေတြရွိလာႏိုင္ပါတယ္။ တကယ္ဦးစားေပးၿပီးလုပ္ရမယ့္အလုပ္ကိုအရင္ ေသခ်ာေအာင္လုပ္ၿပီးမွတျခားေသာက်န္ရွိေနတဲ့အလုပ္ေတြကိုဆက္လက္လုပ္ေဆာင္တာက အလုပ္ကို ပိုမိုေသခ်ာေစၿပီးရလဒ္ေကာင္းရႏိုင္ပါတယ္။
ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ႏိုင္စြမ္းကိုသိပါေစ
အရင္ဆံုးကုိယ္ဘယ္ေလာက္လုပ္ႏိုင္လဲဆိုတာကိုၾကည့္ပါ။ အလုပ္ေတြကိုမႏိုင္မနင္းနဲ႔လက္ခံၿပီးလုပ္ဖို႔ ရည္ရြယ္ထားတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲ့လိုေတြးေနတဲ့စိတ္ကူးကိုေျပာင္းလိုက္ပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သင္အမွန္တကယ္မၿပီးႏိုင္တဲ့အခါအလုပ္ေတြမၿပီးတဲ့အတြက္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြစိတ္ညစ္မႈေတြရရွိလာႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အလုပ္တစ္ခုခ်င္းဆီကိုေသခ်ာအာရံုမစိုက္တဲ့အတြက္ ရလဒ္ေကာင္းေတြလည္းရရွိႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။
စိတ္ဖိစီးမႈေတြေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ေအာင္လုပ္ပါ
အလုပ္လုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာအနည္းနဲ႔အမ်ားေတာ့စိတ္ဖိစီးမႈေတြရွိလာႏိုင္ပါတယ္။ အလုပ္ၿပီးရမယ့္ရက္က တျဖည္းျဖည္းနီးကပ္လာတဲ့အခါ၊ အလုပ္မွာတစ္ခုခုအဆင္မေျပတဲ့အခါစိုးရိမ္စိတ္ေတြနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈေတြရရွိလာႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဆိုဒီလိုေတြမျဖစ္ေအာင္အလုပ္ေတြကိုသူ႔ရက္နဲ႔သူအခ်ိန္ဇယားဆဲြထားၿပီး စီမံခန္႔ခဲြပါ။ ကိုယ္တကယ္ၿပီးႏိုင္ေလာက္တဲ့အတိုင္းအတာကိုပဲ ထိထိေရာက္ေရာက္နဲ႔ၿပီးစီးေအာင္လုပ္ေဆာင္ပါ။ တခါတေလအဆင္မေျပတာေတြရွိတဲ့အခါစိတ္ကိုေလ်ာ့ၿပီး အနားေပးတာေတြျပဳလုပ္လိုက္ပါ။
အလုပ္တာ၀န္္ေတြကိုခဲြေ၀မႈျပဳလုပ္လိုက္ပါ
အလုပ္တာ၀န္္ေတြကိုခဲြေ၀မႈျပဳလုပ္တာကလည္းသင့္အလုပ္ေတြကိုၿပီးေျမာက္ေစတဲ့အျပင္ စိတ္ပင္ပန္း၊ လူပင္ပန္္းမႈေတြကိုေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ ဒီလိုခဲြေ၀လိုက္တာေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕လက္ေအာက္ငယ္သားဒါမွမဟုတ္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြက အလုပ္ရဲ႕အေၾကာင္းကိုပိုမိုသိလာႏိုင္ေစႏိုင္သလို အဖဲြ႔အစည္းတိုးတက္ေအာင္ျမင္ဖို႕အတြက္ တစ္ဖက္တစ္လမ္းကေနအေထာက္အကူျပဳရာေရာက္ပါတယ္။ ကိုယ့္အတြက္လည္း ဒီထက္ပိုအေရးႀကီးတဲ့အလုပ္ေတြကိုအာရံုစိုက္လာႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
ေခတၱခဏအနားယူမႈေတြျပဳလုပ္ပါ
အလုပ္ေတြကိုစနစ္တက်လုပ္ခ်င္တယ္၊ ထိထိေရာက္ေရာက္နဲ႔လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္တစ္ခါတစ္ေလမွာအနားေပးလိုက္ပါ။ အနားယူခ်ိန္မရွိဘဲ အလုပ္ေတြကိုဆက္တုိက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ္ရဲ႕ထုတ္လုပ္ႏိုင္မႈစြမ္းအား၊ ဉာဏ္ကြန္႔ျမဴးႏိုင္မႈေတြက်ဆင္းလာမွာအမွန္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္နဲ႔ခႏၶၶာကိုယ္ကို အနားေပးသင့္တဲ့အခ်ိန္ အနားေပးၿပီးအလုပ္ေတြကို အေကာင္းမြန္ဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္လိုက္တာဟာကိုယ့္ကိုယ္လည္း သက္သာေစသလို အလုပ္အတြက္လည္းအက်ိဴးရွိေစပါတယ္။
ဒီအခ်က္ေတြကိုေလ့လာႀကည့္ျပီး ကိုယ့္ရဲ႕အခ်ိန္ေတြကို အေကာင္းဆံုးစီမံခန္႔ခဲြရင္း အလုပ္ေတြကုိစတိုင္က်က်၊ ကၽြမ္းက်င္ပါးနပ္စြာနဲ႔လုပ္လိုက္ၾကရေအာင္။